Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kotikampaamot yhtä hyviä kuin keskustan "trendikampaamot"?

Vierailija
26.05.2011 |

Kokemuksia? Uskaltaako kolmikymppinen mennä n. 60v. kampaajan luo, siis osaakohan leikata nuorekkaita kampauksia vai käykö kotikampaamoissa yleensä vain naapurin mummot laitattamassa permanentin...?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin lyhyestä tukasta tuli aina todella omituinen...

Vierailija
2/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei kokeile. Itselläni on enempi huonoja kokemuksia näistä trendi kampaamoista. Tosi surkeasti leikkaavat eivätkä osaa edes föönata. Olen pari vuotta käynyt lähiökampaamossa ja olen todella tyytyväinen ja hinnat ovat edulliset.

Jos kampaaja on kiinnostunut työstään vielä vuosienkin päästä ovat he kyllä kouluttaneet itseään ja varmasti osaavat tehdä muutakin kuin permiksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi juuri eläkkeelle. Tuli aivan ihana tukka - parempi kuin olin edes osannut ajatella.

Pari päivää sitten tulin trendikampaamosta: leikkaus on ala-arvoinen (keskellä päätä pitkissä hiuksissa yksi lyhyt pötkö???), vähän epäonnistunut väri ja kotona sain tehdä töitä, että sain irottetua hiusväriläikät niskasta ja ohimoilta.

Ei sitä aina tiedä...

Vierailija
4/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

trendikampaamojen kampaajat kouluttaa itseään jatkuvasti ja pysyvät ajan hermolla. Nämä kotikampaajat on käynyt jonkun kampaajakoulun ehkä 50v sitten ja tulos sen mukaista. Toki voi olla poikkeuksia mutta näin pääsääntöisesti.

Vierailija
5/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan aivan siitä leikkaavasta henkilöstä, ei niinkään kampaamosta. Jos hakee jotain trendikästä leikkausta, kannattaa ottaa huomioon että koti/lähiökampaajilla varmaan harvemmin on sellasia vuosittaisia koulutuksia/oppitunteja, joissa harjoitellaan uusia tekniikoita ja malleja. Nämä taas ovat muotikampaamoille välttämättömiä.

Vierailija
6/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen voin sanoa, että se hinta/kampaamon trendikkyys ei TODELLAKAAN ole tae onnistumisesta. Olen luottavaisin mielin istunut kampaamossa, jossa mukavan trendikäs ilmapiiri ja tyylikäs nuori kampaaja. Istun ja istun, kampaaja klipsuttelee ja klipsuttelee...Reilu tunti, outo malli ja 100e. Se siitä. Ystäväpiirin kokemukset samankaltaisia, nyt mulla on ihana, hyvä kampaaja, ei ole kotikampaaja, sellaista ei ole lähistöllä, mutta ei mikään trendimestakaan.

Vierailija
7/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata mennä mihinkään ns. trendipaikkaan; tulos voi olla aika onneton, mutta kukkaro kevenee hurjasti.

Vierailija
8/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tykkään mennä itseni ikäisen kampaajan luo mieluummin kuin ihan nuoren. En ole saanut vielä kertaakaan mieleistäni tukkaa nuorella kampaajalla. Jos kuuskymppinen on vielä hyvässä terässä niin ainakin sillä on kokemusta mutta ei voi tietää.

Hyvän kampaajan löytäminen on kyllä hankalaa. Itselläni on nytkin sellainen haussa.

Vierailija
9/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties parempiakin. Ja paaaaaljon halvempia. Miksi siis maksaa liikaa samasta työstä?

Vierailija
10/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula-tädin TukkaPuoti on varmasti sympaattinen paikka, saa kahvit siinä samalla kun permanenttia väännetään. Eikä se niin haittaa vaikka Tupulla vähän jo näkö on heikentynyt ja käsikin pikkuisen tärisee, onhan se niin mukava ihminen. Ja hyvän kurssin kävi silloin 60-luvun alussa, ihan oli oikea ammattilainen opettamassa!

Ja säästää siinä paljon rahaa. Kun kerran vuodessa käy ja maksaa parikymppiä vähemmän, saa ollakin loppuvuoden tyytyväinen permanenttiinsa. Eikä sitä näin kotiäitinä muutenkaan tarvitse niitä trendejä niin seurata, ponnarillahan se tukka on suurimman osan ajasta joka tapauksessa. Saahan sen sitten oikein tupeeraamalla kivalle pörrölle joskus ja jouluna kun mennään anoppilaan juhlimaan.