Missä asiassa HAKKARAINEN muka väärässä?? Kaikki mitä "möläytti" on täyttä totta!
Kommentit (8)
poliitikon tulee jauhaa paskaa 30 min sanomatta yhtään mitään yhtään mistään. ei saa olla mielipiteitä.
On myös oikeus olla eri mieltä Hakkaraisen kanssa. Kaikki eivät ole rasisteja eivätkä vihaa eli tässä tapauksessa pelkää kaikkia ulkomaalaisia. Hakkarainenhan vain on se mikä on, ei ole nähnyt maailmaa eikä ole kovin sivistynyt. Minä en ole samaa mieltä yhdestäkään asiasta, mitä hän sanoo. Mutta sanokoon minun puolestani, se on demokratiaa. Mutta huom, eri mieltä Hakkaraisen kanssa saa myös olla.
Mitä viddua sä höpötät? Mies joka on kiertänyt kouluttamassa ympäri maailmaa mestäkoneiden käyttöä ja sahojen laitteiden käyttöä niin sä väität ettei ole nähnyt maailmaa?? Justhan se oli ollut Israleissa jne. Sanoisin, että on takuulla nähnyt enemmän maailmaa kuin sinä.
On myös oikeus olla eri mieltä Hakkaraisen kanssa. Kaikki eivät ole rasisteja eivätkä vihaa eli tässä tapauksessa pelkää kaikkia ulkomaalaisia. Hakkarainenhan vain on se mikä on, ei ole nähnyt maailmaa eikä ole kovin sivistynyt. Minä en ole samaa mieltä yhdestäkään asiasta, mitä hän sanoo. Mutta sanokoon minun puolestani, se on demokratiaa. Mutta huom, eri mieltä Hakkaraisen kanssa saa myös olla.
Hakkarainen on ollut useammassakin maassa töissä, mm. Etelä-Amerikan maissa. Enemmän se äijä on varmaan maailmaa nähnyt kuin useimmat täällä!
Ja toiseksi, Hakkarainen puhuu asiaa!
Hakkarainen on ollut useammassakin maassa töissä, mm. Etelä-Amerikan maissa. Enemmän se äijä on varmaan maailmaa nähnyt kuin useimmat täällä!
Ja toiseksi, Hakkarainen puhuu asiaa!
Politiikka on saanut ihan uuden värin persujen myötä. Ihanaa!
Politiikka on saanut ihan uuden värin persujen myötä. Ihanaa!
...ja hyvin värikäs persoona.