Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pulleat alle 6 kk vauvat ovat niin ihania

Vierailija
26.05.2011 |

Pyöreät maitoposket ja reidet sulattavat sydämen ja alkaa melkein msitoa valua rinnoista vaikken edes imetä. :D

Nimim. 5 kk kummipojan luota tulossa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivatpa sitten pulleita tai hoikkeliineja, nykerönenäisiä, hörökorvaisia tai kierosilmäisiä. Mikään ei saa minua niin hyvälle tuulelle kuin vauvan tuhinat ja öhinät ja helkutinmoinen jaloilla ja käsillä huitominen. Siitä se elämä lähtee.:)

Vierailija
2/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivatpa sitten pulleita tai hoikkeliineja, nykerönenäisiä, hörökorvaisia tai kierosilmäisiä. Mikään ei saa minua niin hyvälle tuulelle kuin vauvan tuhinat ja öhinät ja helkutinmoinen jaloilla ja käsillä huitominen. Siitä se elämä lähtee.:)

... se on niin ihanaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kummipoika on sellainen pullero kuin esikoisenikin ja siitä tuli varmaan tää herkistyminen. :-)

Vierailija
4/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se elämä lähtee tosiaan. Vauvoissa on jotain niin ihanaa, olivat sitten millaisia vaan. Myös minun sydämeni sulattaa erityisesti pullukat vauvat. :-)

Vierailija
5/10 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti mua herkistää sellaiset michelin-reidet ja pullukat käsivarret vauvalla, oijoi :)

Vierailija
6/10 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruipelot vauvat eivät herätä niin paljon hellyyden tunteita

Vierailija
7/10 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten hellyydentunteista herättäisi. Ei nouse paino ei vaikka mitä tekisi:( Tutkimuksissa ollaan.

No, onneksi me itse rakastetaan tota ruipeloa kovasti ettei ihan osattomaksi jää.

Vierailija
8/10 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/10 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voehah hevov vitt mitä mieltymyksii teillä