Meillä on joka päivä menoa:
Ma: 10v:n huilutunti, 8v:n puuhakerho, 6v:n balettitunti
Ti: 10v:n pianotunti, 8v:n kokkikerho, 6v:n askartelukerho
Ke: 10v:n teoriatunti, 8v:n pianotunti, 6v:n pianotunti
To: 10v:n orkesteri, 8v:n viulutunti, 6v:n kanteletunti
Pe: 10v:n maalauskurssi, 8v:n orkesteri, 6v:n ryhmäsoittotunti
La: Kaikkien lasten uintikurssi
Su: Koko perheen perhejumppa
Minä vien lapset aina harrastuksiin, koska mieheni harrastaa jalkapalloa, koripalloa, lentopalloa, sulkapalloa, tennispalloa ja palloa. Ja mieheni on muutenkin sellaisessa työssä, että on kuusi päivää viikosta ulkomailla työmatkoilla. Näemme sunnuntaisin perhejumpassa.
Minä en harrasta mitään, koska olen marttyyri. Minä hoidan huushollia, jotta kaikki saa harrastaa. Meillä ei käy koskaan vieraita, eikä me päästä harrastusten takia ikinä mihinkään. Elämä on hienoa ja parasta on se, että kaikki saavat harrastaa ja on paljon menoja, joita valitella ihmisille.
Kommentit (9)
viikkoharrastuksesta..... Olisin sinun tilanteessasi aivan burnout ja valmis vetämään ranteeni auki.
Siksi harrastankin vain lenkkeilyä. Sitä voi harrastaa milloin haluaa, vaikka aamulla klo 6 jos on sellainen fiilis.
Meiläkin mies harrastaa sekä tennispalloa että palloa. Mutta se onkin pallopää ja pallomaha.
Sinänsä pelottavaa, että jossakin perheessä asiat ovat oikeasti noin.
Minä vien lapset aina harrastuksiin, koska mieheni harrastaa jalkapalloa, koripalloa, lentopalloa, sulkapalloa, tennispalloa ja palloa. Ja mieheni on muutenkin sellaisessa työssä, että on kuusi päivää viikosta ulkomailla työmatkoilla. Näemme sunnuntaisin perhejumpassa.
Minä en harrasta mitään, koska olen marttyyri. Minä hoidan huushollia, jotta kaikki saa harrastaa. Meillä ei käy koskaan vieraita, eikä me päästä harrastusten takia ikinä mihinkään. Elämä on hienoa ja parasta on se, että kaikki saavat harrastaa ja on paljon menoja, joita valitella ihmisille.
jotka eivät lue koko aloitusta :) Ilman teitä en jaksaisi näin hektistä elämääni.
ap
, koska mieheni harrastaa jalkapalloa, koripalloa, lentopalloa, sulkapalloa, tennispalloa ja palloa. .
Tekstissä sitten tajusin asioiden oikean laidan... Kiitos päivän piristyksestä!