Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on joka päivä menoa:

Vierailija
26.05.2011 |

Ma: 10v:n huilutunti, 8v:n puuhakerho, 6v:n balettitunti

Ti: 10v:n pianotunti, 8v:n kokkikerho, 6v:n askartelukerho

Ke: 10v:n teoriatunti, 8v:n pianotunti, 6v:n pianotunti

To: 10v:n orkesteri, 8v:n viulutunti, 6v:n kanteletunti

Pe: 10v:n maalauskurssi, 8v:n orkesteri, 6v:n ryhmäsoittotunti

La: Kaikkien lasten uintikurssi

Su: Koko perheen perhejumppa

Minä vien lapset aina harrastuksiin, koska mieheni harrastaa jalkapalloa, koripalloa, lentopalloa, sulkapalloa, tennispalloa ja palloa. Ja mieheni on muutenkin sellaisessa työssä, että on kuusi päivää viikosta ulkomailla työmatkoilla. Näemme sunnuntaisin perhejumpassa.

Minä en harrasta mitään, koska olen marttyyri. Minä hoidan huushollia, jotta kaikki saa harrastaa. Meillä ei käy koskaan vieraita, eikä me päästä harrastusten takia ikinä mihinkään. Elämä on hienoa ja parasta on se, että kaikki saavat harrastaa ja on paljon menoja, joita valitella ihmisille.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstissä sitten tajusin asioiden oikean laidan... Kiitos päivän piristyksestä!

Vierailija
2/9 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoharrastuksesta..... Olisin sinun tilanteessasi aivan burnout ja valmis vetämään ranteeni auki.

Siksi harrastankin vain lenkkeilyä. Sitä voi harrastaa milloin haluaa, vaikka aamulla klo 6 jos on sellainen fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiläkin mies harrastaa sekä tennispalloa että palloa. Mutta se onkin pallopää ja pallomaha.

Vierailija
4/9 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä pelottavaa, että jossakin perheessä asiat ovat oikeasti noin.

Minä vien lapset aina harrastuksiin, koska mieheni harrastaa jalkapalloa, koripalloa, lentopalloa, sulkapalloa, tennispalloa ja palloa. Ja mieheni on muutenkin sellaisessa työssä, että on kuusi päivää viikosta ulkomailla työmatkoilla. Näemme sunnuntaisin perhejumpassa.

Minä en harrasta mitään, koska olen marttyyri. Minä hoidan huushollia, jotta kaikki saa harrastaa. Meillä ei käy koskaan vieraita, eikä me päästä harrastusten takia ikinä mihinkään. Elämä on hienoa ja parasta on se, että kaikki saavat harrastaa ja on paljon menoja, joita valitella ihmisille.

Vierailija
5/9 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät lue koko aloitusta :) Ilman teitä en jaksaisi näin hektistä elämääni.

ap

Vierailija
6/9 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti olen ihan poikki.

Jaksuja sulle!

Vierailija
7/9 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa!

Vierailija
8/9 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ållaankå bästä komppiksia?

Vierailija
9/9 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, koska mieheni harrastaa jalkapalloa, koripalloa, lentopalloa, sulkapalloa, tennispalloa ja palloa. .