Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yo-todistus ylppäreihin esille?

Vierailija
26.05.2011 |

Oliko sinulla ja miten kirjoitit? Minulla oli, E:n paperit.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen olettanut, että todistuksen oleminen esim. pöydällä katsotaavana kuuluu asiaan.

Itselläni oli esillä(arvosanat M-L) ja kyllä kaikilla muillakin sukulaisilla on ollut esillä. Jos ei ole aluksi ollut, niin on pyydetty hakemaan.

Vierailija
2/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 ällää (kirjoitin viisi ainetta) ja keskiarvo 9,5, tämä vuonna 1990.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi heti,ettei laiteta esille.E:n paperit hänelle tulossa,mutta on muutamaan aineeseen pettynyt ja meinaa ne vielä korottaa.

Sanoin tytölle,että moni niistä arvosanoista kuitenkin kyselee ja olisi selvempää laittaa heti jo pöydälle nähtäville.Saa nähdä suostuuko lopulta ;)

Vierailija
4/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne kirjoittavat vain kuuden ällän ylioppilaat ja 5000 euroa tienaavat.

Ja kuitnekin näitä on väestöstä pieni prosentti. Osuvat sitten vissiin kaikki tänne=)

Minä en kuulu kumpaankaan akstiin, mutta ne muutamat ystäväni jotka kuuluvat eivät todellakaan ehdi täällä vieraelemaan, he tekevät uraan=)

Vierailija
5/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20% kirjoittajista sai sen, joten aika isolla todennäköisyydellä heitä täälläkin palstailee... Eri asia olisi se nykyinen L (jonka saa 5%).

tänne kirjoittavat vain kuuden ällän ylioppilaat ja 5000 euroa tienaavat. Ja kuitnekin näitä on väestöstä pieni prosentti. Osuvat sitten vissiin kaikki tänne=) Minä en kuulu kumpaankaan akstiin, mutta ne muutamat ystäväni jotka kuuluvat eivät todellakaan ehdi täällä vieraelemaan, he tekevät uraan=)

Vierailija
6/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut 20% kirjoittajista. Edes vanhoina hyvinä aikoina=)

Vierailija
7/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja L:n paperit sai kolmella (vai jopa kahdella) ällällä.

saanut 20% kirjoittajista. Edes vanhoina hyvinä aikoina=)

Vierailija
8/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kuuluu tapoihin, ainakin sitä kaikki pyysivät nähdä. Ja mielellään näytin, kirjoitin neljä laudaturia ja kaksi eximiaa (ja tienaan muuten yli 5000 euroa - meitä todella pyörii täällä, minä olen niin fiksu ja nopea töissäni että ehdin tännekin aina välillä ;))

Vierailija
9/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laudatureja oli 3 ja 2 eximiaa.

Vierailija
10/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimittäin muista, oli kai. Olin aika ylpeä suoriutumisestani ylppäreissä, en nimittäin koskaan ollut mikään pinko koulussa, mulla oli ekassa lukion todistuksessa jokaista numeroa. Kirjoitin yhden L:n ja loput E:tä, mitään yleisarvosanaa ei mun mielestä kyllä annettu.

Kävin lukion suurimmaksi osaksi iltalukiossa töiden ohella, joten tuntui kyllä, että olen saavuttanut jotain.

Vierailija
11/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi halunnut, mutta heti ensimmäisen vieraan ensimmäisen kysymys oli, että missä on todistus. Itse epäonnistuin kahdessa parhaassa aineessani, joten sen takia en olisi halunnut todistustakaan esitellä, muilla arvosanoilla ei olisi ollut väliä.

Vierailija
12/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä aio laittaa papereita esille, vaikka ihan hyvät ovatkin (pari L:ääkin ja lukion ka 9,4).

Moni on sanonut, että pitää näyttää, mitä juhlitaan (siis muuallakin kuin täällä). Minä olen kutsunut ihmiset juhlimaan sitä, että pääsin ylioppilaaksi, en arvosanoja. Pitäväthän nekin, jotka saavat vaikka pelkkiä A:ita, juhlat siinä missä 8 L:ää kirjoittavatkin.

Vierailija
13/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(nippanappa, mutta kuitenkin) Eikä multa kukaan tuloksia urkkinut, fiksuja vieraita meillä. En itsekään kehtaisi kenenkään todistusta tiirailla, sehän on jokaisen yksityisasia.

Vierailija
14/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huonommin on mennyt niin eipä näy papereitakaan ellei kysy

Vierailija
15/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt mielessäkään. Joku rähmäkäpälä olisi vielä sotkenut paperit. Magnan paperit ja yksi stipendi.

Vierailija
16/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, mutta varsinaista lukion päättötokaria ei ollut esillä. Vuosi oli -93, yleisarvosana M.

Vierailija
17/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis niin, että kaikissa ylioppilasjuhlissa ei esitellä todistusta?? Olen olettanut, että todistuksen oleminen esim. pöydällä katsotaavana kuuluu asiaan.

Vierailija
18/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapa on outo. Mitä minun arvosanani kenellekkään kuulu tai edes kiinnostaa. EI ollut esillä näytin, niille jotka kysyivät. MInulla on L:n ja E:n paperit ja pääsin ekayrittämällä opiskeleen alaa, jonne on vaikea päästä.

Vierailija
19/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis niin, että kaikissa ylioppilasjuhlissa ei esitellä todistusta?? Olen olettanut, että todistuksen oleminen esim. pöydällä katsotaavana kuuluu asiaan.

Olen ollut vain muutamissa ylppäreissä, joissa kaikissa on ollut todistus esillä. Minunkin mielestäni "kuuluu asiaan".

ap

Vierailija
20/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin kuusi (vanhaa) laudaturia, ja päästötodistuksen keskiarvo oli 9,9. Ajattelin, että joku olisi voinut pitänyt todistuksien esille panemista kerskailuna, joten panin todistukset piiloon.

Viime aikoina käymissäni yo-juhlissa todistukset ovat kyllä olleet esillä, vaikka juhlakalun arvosanat ovat minusta olleet lähinnä keskinkertaisia (esim. cumuja ja magnoja).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan