Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millä konstilla saisi ihon

Vierailija
26.05.2011 |

siistiksi? Olen kärsinyt huonosta ihosta teinistä asti ja kärsin vieläkin.Ikää jo 32, mutta ei vaan mene ohi.Antibiotit on tullu kokeiltua,näppyvoiteita myöten,ruokavaliokin toisenlainen..

Silti rintakehään,kasvoihin,olkapäihin ja selkään niitä näppyjä puskee.Hormonivalmisteet vaan lisää ja pinna kireällä kunnes tulee masennus.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

määräämään Roaccutan-lääkettä.

Mä myös olen kärsinyt turhaan aknesta ja kun läksin 30v täytettyään ihotautilääkärille roaccuttania hakemaan niin syötyäni 300tabl.(vähimmäismäärä, jotta auttaa), iho on sileä ja ei näpyn näppyä! Mä sain pulittaa lääkärikäynneistä ja lääkkeistä yht. n.300 euroa. Lääkärikäynteihin meni siis eniten. Niitä oli kolme. Roaccutan maksaa kelakorvauksen jälkeen n.35€.

Kannatti ehdottomasti, vaikka sivuvaikutuksia oli. Huulet, silmät ja kasvot kuivuvat tosi paljon. Silmien kuivuus mulla jatkuu edelleen, tosian ei niin voimakkaasti kuin kuuria syödessä. Aikaa kuurin lopettamisest on 2kk. Aurinkoa pitää välttää, joten syksyllä kannattaa aloittaa.. kesällä yleensä pidetään taukoa, jos akne vaatii pidemmän kuurin kuin sen 4,5kk(300tabl.).

Vierailija
2/7 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlesta löytyy lisätietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos taipumusta masennukseen...

Vierailija
4/7 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kärsinyt huonosti ihosta teinistä saakka ja odotin aina kesää kuin kuuta nousevaa. Iho kun parani silloin täysin. Päälle kolmekymppisenä eräänä aurinkoisena kesänä mun iho muuttui aivan kamalaksi. Naama täynnä näppyjä, samoin rinta, käsivarret, selkä jne. Mä olin niin vittuuntunut. No, ei siinä mitään, syksy kun tuli niin selvis, että mulla on allergioita, jotka aiheuttivat niitä finnin näköisiä näppylöitä. Kun kartoitin allergisoivat aineet, niin ihokin parani. Mietin vain, että kuinkakohan kauan olen kärsinyt noista oireista, luullen ihoni olleen vain huono.

Vierailija
5/7 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kuulostaa vähän hölmöltä, mutta mulle paras kasvovoide on Bepanthen. Käytän sitä siis päivittäin koko kastoille, ja joskus selkään ja käsivarsillekin, jos on huonona. Iho on parempi kuin koskaan, ja olen kokeillut vaikka mitä apteekin tuotteita. Ihoni on todella herkkä, ja näppyjä ja epäpuhtauksia tulee. Tai siis tuli, nyt on paljon parempi tilanne. Kannattaa ehkä kokeilla.

Vierailija
6/7 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

määräämään Roaccutan-lääkettä.

Vierailija
7/7 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tylsältä kuin ehkä kuulostaakin, mutta ensimmäisenä olis jätettävä kaikki sokerit, nopeet hiilarit, transrasvat, punainen liha ja maitorasva pois. Nämä ovat elimistöä eniten kuormittavia ja epäpuhtauksia aiheuttavia.

Liha mätänee sun elimistössä osittain, ja viipyy liian kauan suolistossa. Paksusuolesta mädättäjäbakteerien kuona-aineet imeytyvät takaisin verenkiertoon jolloin iho yrittää poistaa ylim. epäpuhteuksia ihon kautta.

Suoli on hyvä mittari terveellisestä ruokavaliosta. Jos ruoka viipyy liian kauan suolistossa, kertoo se siitä että on syönyt sopimatonta ruokaa. Liian kauan suolessa oleva ruokaa aiheuttaa juuri näitä kuona-aineita elimistöön. Suolen tulisi toimia ainakin kaksi kertaa päivässä.

Itsellä ollut aina kans huono iho, kunnes jätin kyseiset ruoka-aineet pois. Suoli toimii kolme kertaa päivässä, ja naamassa ei näpyn näppyä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan