Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehityskeskustelu ja käytös minua kohtaan sen jälkeen

Vierailija
26.05.2011 |

Minulla oli muutama viikko sitten pomon kanssa kehityskeskustelu. Olin rehellinen, en yrittänyt kaunistella asioita. Miksi olisi pitänyt? Kaikki mättää työpaikalla, enkä saa työstäni enään mitään. En viihdy enää.

Kehityskeskutelun jälkeen pomo on alkanut ottaa minua silmätikuksi ja suorataan vittuilla. Olen sitä mieltä, että se antaa takaisin kaiken minkä sanoin kehityskeskutelussa.

Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi kehityskeskustelu tai luottamusmieheen yhteys ei kivaa

Vierailija
2/5 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä varmaan pomokin toivoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota uus palaveri ja nosta kissa pöydälle. Mitä hän luulee kehityskeskusteluista olevan hyötyä jos kaikki vain kaunistelisi asioita, eivätkä yritä kehittää työympäristöä ja työmenetelmiä?

Mielestäni teit oikein, mutta pomosi ei selvästi osaa vastaanottaa kritiikkiä. Ts. pomosi ei sovi johtajan asemaan.

Vierailija
4/5 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimiehelle. Nykyään puhutaan myös paljon siitä, millaiset taidot tulee olla hyvällä alaisella ja alaisenkin on annettava kritiikki asiallisesti.

Vierailija
5/5 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran et siellä viihdy. jos vain kaiken haukkuu perseelleen ja ei mitään positiivista näe tai esitä jotenkin hienostelleen miten haluaisi asioita parempaan suuntaan vietävän niin alkaahan se vituttaan. pomoltasi toki tyhmää toimintaa, mutta sellaisihan me ihmiset ollaan. ei pidä odottaa liikoja.