Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYSKUISTEN VIIKONLOPPU

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olekkaan vielä eestynyt/jaksanut synnytyksen jälkeen pinoutumaan tänne, mutta ahkerasti olen käynyt teidän kanssasisarten kuulumisia ja arjen sujumista täällä lueskelemassa.

Meillä typy täyttää tiistaina 5vko ja suht helpolla olen mielestäni päässyt (*koputtaa puuta*), vaikka välillä väsyttääkin kovin. Mitään selkeää rytmiä ei oikein vielä ole muodostunut, mutta pääosa unesta sijoittuu öiseen aikaan kumminkin. Ongelmana tahtoo olla, että illat venyy ja nukkumaan asettuu vasta siinä puolenyön kieppeissä, kun on uni-itkut ja kitinät itketty. (toivottavasti kellojen siirtäminen vähän aikaistaa yöunille menoa). Sitten kun on nukahdettu syömään noustaa yleensä kaksi kertaa yössä (n.3-5 ja 5.30-7.30 aikoihin,riippuen nukahtamis ajnkohdasta) sitten vielä pari tuntia unta. (Toivon joka ilta, että nukahtaisi ennen BB:tä, jotta äippä saisi rauhassa uppoutua sohvanpohjalle popcornipussin kanssa;) Päivisin nukutaan sitten vaihtelevasti. toisina päivinä enemmän, toisina vähemmän. Hereilläkin jaksetaan jo jonkin verran oll ennenkun tulee kiukku ja uusi uni :) Rintamaidolla täysin mennään ja kakkaa tulee useasti päivässä. Kyljelleen käännytään ja kovasti hyvmyillään jo. Ristiäiset vasta 3vko:n kuluttua.

Itselläni oli muutaman päivän kestävä itkuisuus-vaihe tuossa muutama viikko sitten - tuntui jotenkin haikealta ja oli ikävä omaa miestä ja yhteistä aikaa ja kaikki muutenkin itketti :( en varmasti tiedä edes mikä, mutta helpotti onneksi pian. Muutenkin kroppa on jo aikas hyvin toipunut synnytyksestä ja tänään kokeiltiin seksihommiakin ekan kerran ja hyvinhän tuo jo ihan meni. (repeämä tuli synnytyksessä ja useita tikkejä). Paino mulla ollu jo lähtölukemissa pitkään (tuli vain 9kg). Minäkin entinen tupakoija, mutta nyt ei ihmekyllä ihmeemmin ole mieli tehnyt. Odotusaikana ehkä enemmänkin teki mieli, kun oli niin paljon joutilasta aikaa...

Musta ollut tähän asti vaikea lähteä vauvan kanssa päivisin mihinkään, niin tuntuu että kaikki on pitkälti vain tätä kotikuviota. Ajattelin ens viikolla ruveta vähän liikuskelemaan enemmän - jotenkin vaan on näin alkuun tuntunut vaikealta, kun ei ole mitään selkeetä rytmiä ja päivät vaan yksinkertaisesti menee niin nopsaan. Sanoinkin, että miun elämässä ei oo kun kaksi taloa - oma koti ja BB-talo 24/7 ;)

Paljon omaa napaa tuli huh! Voimia ja iloa kaikille vauva-arkeen, ihana lukea teidän arjesta ja tuntemuksista! Tulee tunne, ettei ole yksin (mulla ei just kavereita jotka ois samassa elämäntilanteessa).

Kirjoittelemisiin!

T.dynasty + tirppana 4vkoja 5pv

Vierailija
22/22 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä tais tänään olla se kirurgin tapaaminen? Olette ajatuksissa!:)

JMMK sotkuisen kämpän keskeltä :D (Tietokoneesta en luovu VIELÄ!:D)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla