Työmatkojen pituus!
Etsiskelen tässä töitä. Aika vähissä tuntuu olevan tämän seudun avoimet työpaikat. Nyt mietinkin että kuinka pitkiä matkoja sitä jaksaisi reissata, säännöllisesti vuodesta toiseen. Muuttaminen työn perässä on pois laskuista.
Miten pitkiä matkoja sinä reissaat? Meneekö matkoihin kuinka kauan aikaa. Miten olet jaksanut? Miten etenkin lapsiperheen arjen saa toimimaan jos kummatkin vanhemmat kulkevat pitkiä matkoja työpaikoilleen? Kesällä kaikki on varmaan helpompaa mutta entä sitten kun sataa räntää ja on pimeetä...
Kommentit (5)
noin puoli tuntia suuntaansa. Ei ongelmia vaikka yksinhuoltaja olenkin
Siinä ehtii hyvin palautua puolin ja toisin. Tietenkin on myös oleellista millainen matka on! Tartteeko kulkea jotain kärrypolkua vai motaria pitkin.
työmatkaan noin 45 minuuttia. Mies kulkee autolla, mä bussilla. Mä lähden aamulla aikaisin ja pääsenkin aiemmin, mies taas menee vähän myöhemmin ja sillä menee myöhempään. Meillä tosin lapsi on jo iso ja pärjää yksinäänkin, mutta mä olen ajoissa iltapäivällä laittamassa ruokaa.
Tuo 45 minuuttia ei mielestäni ole lainkaan liian pitkä aika, bussilla kun kuljen, matka menee hujauksessa kun surffaan netissä sen ajan. Ja kun työajat meillä menee vähän limittäin miehen kanssa, niin mä olen iltapäivällä kotona ja mies aamulla laittamassa lapsen kouluun.
vaikka kodit ja työpaikat ovat vaihtuneet. Olen siis tottunut kulkemaan jalan tai pyörällä, talvisin julkisilla, aikaa menee tällä hetkellä puolisen tuntia, vähimmillään alle 10 minuuttia. Kauheasti pidempää en jaksaisi, nytkin päivälle tulee pituutta helposti 10 h matkoineen.
sillä säteellä siis pitää löytyä töitä, isäntä voi kuluttaa matkoihinsa sit vaikka sen tunnin