Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala perhekriisi tänään...

Vierailija
29.10.2005 |

raha-asioista. Luulin, että kaikki ok. Mies töissä ja minä hoitovapaalla. Rahavarat siis niukat. Mieheni luottokortille on kertynyt lainaa, jota on aina säännöllisesti lyhennetty. Mieheni oli salaillut minulta, kuinka paljon lainaa olikaan itse asiassa kertynyt. Tilanne oli akuutti, 1000 euroa olis tarvittu lyhennykseen heti. Mulla luonnollisesti tuota rahaa ei ole antaa. Mutta mieheni pyysi, että olisin ottanut vanhempieni säästötilitä, jonne mulla on käyttöoikeus. Ikinä en ole oikeasti tiliä käyttänyt, käyttöoikeus on lähinnä tilanteita varten, että jos olen ulkomailla ja lompakko varastetaan tms. En suostunut ilman vanhempien lupaa ja aloin itkeä, mies räyhäsi ja kirosi, lapset kärsivät.... Köyhyys on kamalaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis: Hirveää, et tietenkään voi nostaa rahaa vanhempiesi säästötililtä ilman lupaa! Ei tietenkään sellaista voi mennä tekemään.

Mulla on myöskin käyttöoikeus vanhempieni tiliin mutta lähinnä siksi että jos heille sattuu jotain ja mun pitäisi maksaa heidän laskujaan tai toimittaa heille tarvittaessa käteistä... Muuhun en edes kuvittele oikeutta käyttäväni!

Vierailija
2/2 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ottakaa esim. vekseli tai lyhytaikainen laina pankista velan maksua varten. Tai pyytäkää sukulaisilta lainaa. Jos kolmekin ihmistä lainaa 300 euroa, on summa jo melkein koossa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi