Mitä ihmettä teen kun ystäväni mies haluaa minua?
Aina kun tilaisuus niin ehdottelee kaikenlaista ihan suoraan!
Kommentit (14)
ja uhkaile, että kerrot ystävällesi.
Ihme kysymys. Mitä sä sit tähän asti oot tehny? Etkö uskalla sanoa sille mitään??
En halua kertoa ystävälleni kun heillä juuri pieni vauva, ja mitään ei ole tapahtunut eikä minun puolelta todellakaan tule tapahtumaankaan.ap
että et halua mitään seksuaalista hänen kanssaan ja toivot, ettei miehen toiminnasta tarvitse kertoa ystävällesi. Tee selväksi, että mies on nyt pahasti hakoteillä isyytensä ja parisuhteensa kanssa.
jos hän jatkaa tuota, kerrot hänen vaimolleen eli ystävällesi. Ja sitten poistut aina paikalta, jos ei muuta niin vaikka vessaan tai johonkin. Tai otat lehden käteesi ja olet niinkuin et kuulisi mitään mitä ukko höpöttää.
onko joku seksiaddikti...:(Joo kyllä sanoisin todella vihaisesti että lopettaa tuollaisen sikailun. sanoisin kanssa suorat sanat hänen isyydestään ja myös miehisyydestään.
sille?
eikö löydy siis sellaista piilopaikkaa jossa voisit antaa?
Epäilen vahvasti, että hän paremminkin "haluaa käyttää valtaansa", "haluaa jännitystä elämään", tai "haluaa nöyryyttää sinua", tai vaimoaan. Ehkä hän nauttii, kun saa sinut häkeltymään. Vaikuttaa pahasti vinksahtaneelta tyypiltä.
Ei ole tiiätkö ap ihan normaalia ehdotella oman puolisonsa kaverille seksiä, vieläpä useita kertoja! Ei se kerro siitä, että mies olisi ihastunut sinuun, se kertoo siitä, että miehellä ei ole kaikki kotona! Aika kammottava tapaus.
Itsekin olen varattu ja tietää etten ole hänestä kiinnostunut siinä mielessä. Olen sanonut tiukasti ja lähtenyt paikalta kun mies tulee mutta tuntuu että se saa hänet vaan entistä enemmän innostumaan. Ihan kuin hän tietäisi ettei voi saada minua mutta kokee tuon ahdistelun jotenkin kiihottavana.ap
kiihottavana..ei siis välttämättä halua juuri minua vaikka niin sanookin. Hankala tilanne jokatapauksessa. Emme ole ihan nuoria joten voi olla jotain ikäkriisin tuomaakin..Ja sinulle kuka ehdotit että enkö voisi antaa hänelle, niin en todellakaan anna!ap
Annat ystäväsi tuhlata elämänsä tuollaisen hullun kanssa.. Mitä mies vastaa siihen kun sanot että kerrot hänen vaimolleen??
Aina kun tilaisuus niin ehdottelee kaikenlaista ihan suoraan!
Eli joko olette tehneet temput?
Tuollaiset päämäärätietoiset miehet nimittäin pääsevät tavoitteeseensa ennemmin tai myöhemmin.
Kuullostaa ihan Afrikan sarven porukalta tai muslimilta. Heillä alkaa toi touhu välittömästi kun on lapsi saatu pakerrettua ja lupapaperit taskuun. Panevat kaikkea mikä liikkuu.
kädelle. Kumman kädelle?
Reikä pyöreäksi vaan.
ja jos ei lopeta, niin sanot että teet rikosilmoituksen jos ei muuten suostu lopettamaan ehdottelujaan.