turkkilaiset miehet
Onko teillä kokemuksia ja minkälaisia? Millaisia he ovat parisuhteissaan?
Kommentit (11)
vai jonkin muun uskonnon kannattaja.... mun kokemusten mukaan kieroja pettäjiä ne on... pahimmasta päästä. En siis ite ottais sellasta ikinä, mun naapurin turkkilaisäijä vaan kuulemma halusi mua todella paljon, eikä sitä haitannut yhtään et mulla mies ja 3 lastaja mä oon sen äijän muijan tuttu.
itseään mariksi. Mutta ei niin hyvä nimi kuin minulla nyt. joka tapauksessa, haluaisin vain tietää. Eräs tuttuni on sotkeentunut tällaiseen mieheen perinpohjin, ja kyllä, ruokaa näyttävät osaavan tehdä, mutta muuten tuntuu olevan menossa ihan muualla kuin kotona. Kenties uskollista porukkaa?
muija ei sitte tiennyt ollenkaan tästä sun yrityksestä 3?Oliko hän hyvässä uskossa, että kaikki ok?
itseään mariksi. Mutta ei niin hyvä nimi kuin minulla nyt. joka tapauksessa, haluaisin vain tietää. Eräs tuttuni on sotkeentunut tällaiseen mieheen perinpohjin, ja kyllä, ruokaa näyttävät osaavan tehdä, mutta muuten tuntuu olevan menossa ihan muualla kuin kotona. Kenties uskollista porukkaa?
suurin osa turkkilaisista mennä viilettää pitkin kyliä., ikävä kyllä...
Uskotko siis, että on olemassa myös Suomalainen Mies, ja meillä suomalaisten kanssa naimisissa olevilla on yhteinen kohtalo? Stereotypiat ovat hiukan vaarallisia...
mutta toiveissa olisi, että kuulisin myös jotain hyvää sanottavaa tähän maahan kuuluvista miehistä. Ettei se olisi vain aina sitä, että pettävät ja ovat aina muualla.
Siitä on todisteita, että muualla viihtyy kuin kotona, onneksi ei vielä pettämisestä. Jospa niitäkin uskollisiakin yksilöitä löytyy, joiden parisuhde kestäisi.
ap
Aika säälittäviä karvaisia lyhyitä patukoita, en ottaisi, olen mielummin ilman.
Kun mies sai selville naisen kokeilleen marihuanaa, mies halusi erota.
Toinen sai siltä mieheltä HIV:n ja ero tulikin luonnollisesti siitä syystä sitten. Toinen nainen sai turkkilaisen miehen kanssa lapsenkin,mies sitten löi ja petti tätä naista ja ero tuli,ero oli tietenkin naisen syytä ja koko miehen suku on yhä edelleen naisen kimpussa,uhkasivat jopa kaapata lapsen naiselta. Ikävä kyllä en ole tavannut yhtään onnistunutta parisuhdetta turkkilaisen ja suomalaisen välillä,enkä ymmärrä mikä niissä viehättää joitakin niin kovasti.
Turkissa töiden vuoksi useita vuosia asuneena miehenä sanoisin, että suurin virhe on leimata turkkilaiset miehet kebabinpaistajiksi tai rantaleijoniksi Marmariksessa. Turkin suurimmat businessektorit eivät ole ravintola-ala tai edes turismi vaan ulkomaankauppa ja palvelusektori.
Turkissa on miljoonittain korkeasti koulutettuja miehiä ja naisia ja he eivät takuulla edes etäisesti muistuta Helsingin pizzaravintolojen kausityöläisiä elämäntavoiltaan, vaatetukseltaan tai ajatusmaailmaltaan. Ulkonäöksellisesti maassa on tummia, brunetteja, blondeja, pitkiä, lyhyitä, laihoja, läskejä ja kaikennäköisiä ihmisiä yleensäki - kuten Suomessa.
Ravintolatyöntekijät Turkissa ovat korkeintaan peruskoulun käyneitä, tienaavat vähän (Turkissa n. 300-500 euroa/kk) ja tulevat yleensä köyhistä, kouluttamattomista ja konservatiivisista perheistä. Jos sellaisen (eli sen snadissa stadissa tapaamasi pizzanpyörittäjän) kanssa rupeat suhteeseen itse korkeasti koulutettuna ja tasa-arvoon tottuneena, niin vaikeuksia saattaa olla luvassa, koska ajatusmaailmanne eivät välttämättä kohtaa ja tälläisen perheen poika on usein vieläpä vanhempiensa painostuksen alaisena. Korkeasti koulutetut ja maailmaa nähneet turkkilaismiehet ovat sen sijaan yleisesti paljon "eurooppalaisempia" ja itsenäisempiä ja suhteessanne on ainakin tasa-arvon edellytykset paljon vahvemmalla.
Tietynlainen omistushalu ja mustasukkaisuus suhteessa, samalla toki usein naisen palvominen, ovat ehkä sellaisia piirteitä, jotka ylittävät yhteiskuntaluokkarajat turkkilaisten miesten parissa, mutta suurin ongelma tämäkin on huonosti koulutettujen parissa.
karvaisen kylläkin, mutta hyvän.... Ruokaa ne osaa tehdä, jos ei muuta