Apua , unohdin märäaikaan mennessä ilmottautua
työ ja elinkeinotoimistoon. Olen kohta jäämässä eläkkeelle, siis minun olisi pitänyt ilmottautua puhelimella 18. 05. mennessä. Nyt tuli tänään kirje ettei ole oikeutta työttömyyysetuuteen, koska työhakemus ei ole voimassa.
Kommentit (6)
Kännykän muistutusominaisuus on ihan hyvä juttu, noin vastaisuuden varalle asiaan tai toiseen. Laittaa vaikka useammalle kellonajalle/päivälle niin eiköhän piippaus jossain vaiheessa saa kiinni.
ei tuo kyllä Psykoa ole nähnytkään, ihan eri tyyli.
Aplle se on sitten vaan voivoi, ei voi mitään.
soitat heti huomenna aamusta. Selität tilanteen. kyllä ne laittaa taas työnhakusi voimaan huomisesta sitten. Näiltä välipäiviltä et tule rahaa saamaan. Sitä en sitten tiedä että onko se 5/7 päivän omavastuuaika voimassa eli miinustaako ne noi päivät ennenkuin rupeaa taas normaalisti juoksemaan.
Syyskuussa oli viimeksi ilmoitus, ja unohdin täysin. Oltiin Porvoossa tyttären lapsia katsomassa ja sitten mökillä homelattiaa purkamassa, niin unohtui täysin.
työ ja elinkeinotoimistoon. Olen kohta jäämässä eläkkeelle, siis minun olisi pitänyt ilmottautua puhelimella 18. 05. mennessä. Nyt tuli tänään kirje ettei ole oikeutta työttömyyysetuuteen, koska työhakemus ei ole voimassa.
Mene nyt ihmeessä räyhäämään sinne työ- ja elinkeinotoimistoon! Lyö vaikka se visvainen jalkasi tiskille ja vaadi eläkettä.