Kaikki työssäkäyvät, muutetaan ulkomaille!
Jos edes 20 %:a työtätekevistä muuttaisi ulkomaille niin tämä maa olisi konkurssissa aika nopeasti. Verotulot pienenisi niin dramaattisesti, että ei menisi kauaakaan kun jouduttaisiin pienentämään kaikkia tukia ja se taas romuttaisi tämän turvapaikkashoppailun ja kelakorvauksilla elämisen. Kehoitankin kaikkia muuttamaan pois Suomesta!
Kommentit (13)
En ole pahasti väärässä, että kulutat enemmän verotuloja, kun niitä tilität.
Jos resepti Suomen kehittämiseksi on palkansaajien verotus alas, lisää ulkomaalaista työvoimaa Suomeen ja enemmän valtiojohtoisia yrityksiä, teoriasi ontuu. Palkansaajan verot on vaan pisara meressä, ei niiden väheminen konkursiin johtaisi.
Ap:lla on varmasti sitten myös työpaikat tiedossa meille siellä "ulkomailla"? :D
Tarhaikäinen ei vielä moisiin ajatteluponnisteluihin pysty.
jatkaa entisen työnsä tekemistä edelleen vanhassa työpaikassaan, verosäästö on mahtava.
jatkaa entisen työnsä tekemistä edelleen vanhassa työpaikassaan, verosäästö on mahtava.
Kannattaa säästää rahaa ja paljon jotta saa kunnon sairaanhoitoa sitten Suomessa.
Onnistuuko todellakin näin? Millaiseen veroprosenttiin pääsee?
pieniin :)
ja ilmeisesti kannattaisi itse perustaa se firma Virossa. Olenko oikeassa?
ja ilmeisesti kannattaisi itse perustaa se firma Virossa. Olenko oikeassa?
Tietenkin pitää myös työnantajan kanssa tehdä hyvät ja sitovat sopimukset tulevista töistä ja veloitusperusteista.
Mutta onhan siinä iso palkankorotus tiedossa :)
Olen "vapaassa" ammatissa, joten laskuttaminen firman kautta olisi helppoa.
Alanpa selvitellä asiaa.
Ole hyvä, rajat ovat auki.
100 kansanedustajaa voisi lähteä kanssasi.