power park, minkäikäisille lapsille sopiva?
Kommentit (17)
Ehkä ihan kaikkein pienimmille on vähän naftimmin laitteita. Kyllä nyt ainakin 5+ on ihan jees.
ollut parina vuonna, viime kesänä lapset 11kk ja 7v ja tuttvaperheen lapset oli 9v ja 12v ja kaikille oli tekemistä "vauvasta vaariin" :) suosittelen!
pienten(kin) kanssa verrattuna Lintsiin tai Särkänniemeen, koska
- se on SIISTI ja puhdas kaikin puolin
- siellä ei ole ruuhkaa eikä jonoja, oikeastaan mihinkään laitteisiin koskaan
Ollaan oltu kahtena kesänä, ekana lapset olivat 3v, 5v, 10v ja 12v, seuraavana tietysti vuotta vanhemmat. Molemmilla kerroilla kaikki lapset ovat nauttineet kovasti! Lukumääräisesti eniten laitteita on pienille (alle 100cm ja alle 120cm), mutta ne isot ja näyttävät laitteet isommille lapsille tietysi ovat näkyvämpiä. Kaiken kaikkiaan todella kiva, siisti ja rauhallinenkin paikka. Suosittelen.
lapset on 9v 5v ja 2,5v ja mietin lähinnä viihtyisikö tuo pieninkin
Oma 3v viihtyi ainakin todella hyvin, mutta on varsin rohkea tapaus!
ollaan käyty kaksi kesää. Aivan mahtava paikka viime vuonna lapset oli 2,5 ja 6v Molemmilla oli tosi paljon laitteita ja vanhempi pääse mukaan lasten laitteisiin vaikka ei olis ranneketta. Suosittelen. Laskimme viime kesänä että yli 12 laitetta mihin nuorempi pääsi.
siisteys ja turvallisuus. Kaikenikäisille on tekemistä. Mun lapsille huonosti siksi, että ovat isoja pikkulasten laitteisiin, mutta kamalan arkoja isompien laitteisiin:-o. Päätimme tänä kesänä olla menemättä sinne. Katsotaan vuoden-kahden päästä..mutta muuten tosiaan, niin hyvä ja puhdas paikka, että!
Itse ollut, kun lapset 4v+3v, hyvin viihtyivät ja nyt menossa, kun laiteskaala jo yhdellä lapsella laajenee. Ja lisäksi komppaan 9:iä, SIISTI ja viihtyisä paikka ja jos mahdollista kannattaa yöpyä alueella.
poika, joka on oikea huvipuistofriikki, kävi siellä 10-vuotiaana ja nyt menee 15-vuotiaana uudestaan.
Siinä välissä on käyty useita kertoja Särkänniemessä ja Linnanmäellä.
Ihan kiva paikka kuulemma.
itse olen lihava ja yksi lapsistani on liha ja hyvin ollaan mahduttu kaikkiin haluamiimme laitteisiin.
Mieheni, on 192cm pitkä ja omaa pitkät jalat eli ei ole persjalkainen,mahtuu myös kaikkiin laitteisiin. Tosin boosteriin ei halua enää mennä kun pelkää pitkien jalkojensa puolesta
Puhun siis isommista lapsista ja aikuisista myös.
Tekemistä on ihan pienillekin.
Kun pituutta on 130 cm niin tekemistä alkaa olla enemmänkin.