Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Easy Diet- tuotteet, kuka on kokeillut???

Vierailija
24.05.2011 |

Millainen kokemus kuuri oli ?

Kauan kuurisi kesti?

Mitkä olivat mittasi (pituus ja paino) ennen ja jälkeen kuurin?

Kertokaa ihmeessä muutakin. Tekisi kovasti mieli kokeilla Easy Diettiä mutta jotenkin arvelluttaa...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vasta kaksi päivää takana. Asennoiduin siihen että keitot on tosi pahoja. Yllätys oli myönteinen! Sieni-, parsa- ja tomaattikeitto OK. TexMex ei mennyt alas. Ja makeat OK. Makuaistit on vaan niin erilaiset että toiset kehuu es. TexMexiä.

Kokeilemaan vaan!

Vierailija
2/16 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi etsiä itselleen sopivan. Parhaat sivut ketoosilaihdutuksesta on kieltämättä suomalaisella easy diet -sivuilla, mutta samasta asiasta on kyse.

Itse en lämipimistä keitoista pidä ollenkaan, vaan juon vihreää teetä, jos palelen. Kilot karisee, kun ei koske mihinkään, mikä sisältää hiilareita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sivuja ja hintoja katsellessa niin nutrilett ja naturdiet ovat edullisempia.

Onhan niillä enemmän makuvaihtoehtoja, mutta kuka tykkää mistäkin.

Tuloksia olen saanut noilla mainituilla tuotteilla. 4 viikkoa ja -11kg.

Nyt uusi jakso alkamassa. Ja edellisestä vuosi ja takaisin tullut noin 2 kiloa.

Vierailija
4/16 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jollakin tällaisella kuurilla vain viikon niin suolisto tyhjenee, nesteet lähtevät. Todellista laihtumista tapahtuu ehkä kilon verran, mutta jos jatkaa ketoosilaihdutusta eikä huijaa viikkokaupalla, niin saa todellisia tuloksia. Ja ketoosi on siksi tavoiteltava tila, että silloin voi hyvin, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin, eikä ole mielitekoja ruokaan ainakaan, vaan keskittyy vaan siihen, kuinka ihanaa kaikki on....sama tila kuin paastossa, mutta voi jatkua pidempään, jopa 10-12 vkoa, jos lääkäri suo.

Vierailija
5/16 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä provoa! Ja muutenkin huomaa, ettet edes tiedä ko. tuotteesta tai muista vastaavista yhtään mitään! ja joku uskoo, vai?

Vierailija
6/16 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sivuja ja hintoja katsellessa niin nutrilett ja naturdiet ovat edullisempia. Onhan niillä enemmän makuvaihtoehtoja, mutta kuka tykkää mistäkin. Tuloksia olen saanut noilla mainituilla tuotteilla. 4 viikkoa ja -11kg. Nyt uusi jakso alkamassa. Ja edellisestä vuosi ja takaisin tullut noin 2 kiloa.

Vierailija
7/16 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat oli alkuun 165cm ja 87 kg. Ja siitä pääsin sinne 76 kiloon.

Nyt paino siinä 77-78.

Vierailija
8/16 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vasta kaksi päivää takana. Asennoiduin siihen että keitot on tosi pahoja. Yllätys oli myönteinen! Sieni-, parsa- ja tomaattikeitto OK. TexMex ei mennyt alas. Ja makeat OK. Makuaistit on vaan niin erilaiset että toiset kehuu es. TexMexiä.

Kokeilemaan vaan!

Vierailija
9/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että ostaa kaikkia kolmea naturdiet, easy diet ja nutrilet ja löytää niistä combon joka toimii itselle makujen puolesta?

Vierailija
10/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että ostaa kaikkia kolmea naturdiet, easy diet ja nutrilet ja löytää niistä combon joka toimii itselle makujen puolesta?

Vierailija
11/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parina päivänä sitä mansikka-smoothieta mutta se jää niin klönttiseksi vaikka kuinka shakerilla heiluttelis tai jopa vatkaimella sekottaisi. Jää kurkkuun ja on kamalan jauhonen :(

En tykännyt.

Nutriletin smoothiet on parhaita.

Vierailija
12/16 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää tietoa siellä Easy Dietin sivuilla esim. ketoosista. Suomalainen tuote, tekis mieli kokeilla vaihteeksi, mutta ne maut arveluttavat mua, ei mikään muu.

Kolmas täysnutripäivä menossa nyt.

Vierailija
13/16 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 päivää. Paino 83 kg -> 76 kg. Pituus 165 cm. Suolasista keitoista en tykännyt ollenkaan, mutta ne makeat on tosi hyviä. Nälkää ei ollut ollenkaan. Liikun aika paljon, 4-6 krt/vk ryhmäliikuntaa ja huomasin kyllä että en oikein jaksanut tunneilla kuten ennen. Mitään ylivirkeyttä en huomannut, vaikka niin ohjeissa useimmille "luvataan". Olin jopa hieman väsyneempi kuin normaalisti, enkä juurikaan mitään ylimääräistä jaksanut tehdä. Olisin jatkanut pidempääkin, jos olisin fyysisesti voinut paremmin. Mulla kyllä on verenpainetauti, jolla saattoi olla vaikutusta tuohon huonoon oloon. Mutta suosittelen kyllä koittamaan, tsemppiä :)

Vierailija
14/16 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut tuosta, mutta sen tarkempaan en ole perehtynyt siihen. onko idea sama kun Easy Dietissä?

Olen käynyt Easy Dietin sivuilla, paljon löyty tarkkaa ja hyvää tietoa, silti jotenkin epäröin, en tiedä miksi :/

Millanen kokemus on tällä hetkellä tuosta Naturdietistä?

Ap

Vierailija
15/16 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten on pysynyt poissa :)

T. 3

Vierailija
16/16 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mietityttää eniten, että tuleeko kilot takaisin. Kun aina puhutaan että jos painoa putoaa nopeasti jonkun dietin tuloksena, niin kilot tulevat helposti takaisin ja yleensä tuplana.

Ap