Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla ei ole mitään unelmia

Vierailija
24.05.2011 |

Pitäiskö niitä olla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta katoaa kyky ja tarve edes haaveilla mistään tulevasta silloin kun olen masentunut.

T: 36p, jolla on ihan tavallinen olo (paitsi ettei ole, mikään ei tunnu yhtään miltään)

Vierailija
2/5 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole. En osaa ajatella muuta kuin sen että käy töissä, hoitaa lapset yms yms normaalielämää. Ei ole aikaa unelmille ja turhille haíhatuksille.

terveisin ei masentunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta katoaa kyky ja tarve edes haaveilla mistään tulevasta silloin kun olen masentunut. T: 36p, jolla on ihan tavallinen olo (paitsi ettei ole, mikään ei tunnu yhtään miltään)

Mutta osa kysymyksistä on sillen hankalia kun kysytään olenko vaikkapa väsyneempi kuin aiemmin. No, tälläinen mä olen ollut aika kauan =/

Vierailija
4/5 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole. En osaa ajatella muuta kuin sen että käy töissä, hoitaa lapset yms yms normaalielämää. Ei ole aikaa unelmille ja turhille haíhatuksille.

terveisin ei masentunut.

Mulla on lapsia myös, mutta on mulla kyllä unelmiakin ja joku niistä voi jopa toteutua vielä.

Vierailija
5/5 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole. En osaa ajatella muuta kuin sen että käy töissä, hoitaa lapset yms yms normaalielämää. Ei ole aikaa unelmille ja turhille haíhatuksille. terveisin ei masentunut.

Mulla on lapsia myös, mutta on mulla kyllä unelmiakin ja joku niistä voi jopa toteutua vielä.

Ei ole aikaa turhille asioille, aika ja elämä on juuri nyt muutenkin rajallista. Keskittyminen normaalin elämän hoitamiseen on nyt olennaista ja vie vuorokauden tunnit kovin nopeasti. Jos joskus on aikaa tehdö muuta, niin hyvä, mutta juuri nyt en näe mitään järkeä lähteä miettimään asioita jotka voivat toteutua joskus kymmenen-kahdenkymmenen vuoden päästä jos silloinkaan. Elämää päivä kerrallaan.

T 5