Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pika-apua!! Läppäri ja Hdmi-kaapeli

Vierailija
24.05.2011 |

Uusi läppäri ja hd-telkkari. Hdmi-kaapeli kytketty oikeisiin paikkoihin. Miten saan kuvan ja äänen näkymään telkkariin? Telkkari on Philipsin ja tietsikka fujitsu ah530. Telkkarin valikosta kytkin päälle jo oikean (?) lisäosan.

Juu, olen onneton tekniikassa. Tuomitkaa myöhemmin, nyt apua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin syystä piti television valikosta valita vaihtoehto "muu". Kyllä tämä tästä...

t. tumpelo tekniikan viidakosta

Vierailija
2/3 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän siinä telkarissa kuva ilman läppäriäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämän läppärin yhdistää hd-ominaisuuksien kanssa televisioon, niin se tietokoneen hieno näyttö siirtyy tuohon televisioon. Ja se televisio on iso ja hieno. Nyt kun iloitsin siitä, että sain kytkettyä, niin ääntä en saanut menemään. Uudessä läppärissä on onnetton ääni ja ajattelin,että se kaapeli siirtää kuvan lisäksi sen äänen paremmaksi. Pitää vielä etsiä, onko se mahdollista, vai eikö ollenkaan.

Ja sinulle kysyjälle, tarkoitus ei ole ollenkaan olla sarkastinen. Olen itse vaan niin hukassa kaikkien laitteiden kanssa, joten varalta selitin "rautalangasta vääntäen". Mulle riittää perussivut ja sähköposti. Olen vain huomannut ja kuunnellut kokemuksia, että tietotekniikka on ehkä, jopa tahallisesti. tehty turhan monimutkaisesti. Ketuttaa, että se läppäri, joka hajosi, kesti pari vuotta. Miehen pöytäkone pelittää ja on 12 v vanha.

Ja itseä ei edes kiinnostaisi ottaa näistä asioista selvää, mutta pakko se vissiin on. Kerpele sentään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä