Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Visainen blogikysymys, auttakaas moraalisessa ongelmassa!

Vierailija
23.05.2011 |

Eli huomasin blogini tilastoista että yhdestä toisesta blogista on tultu minun blogiini ja kävin sitten katsomassa millaisesta blogista kyse.

No, se vaikutti aihepiiriltään melko samanlaiselta blogilta kuin omanikin on. Ja blogin kirjoittaja oli laittanut mun blogin sinne sivuun listalle, että seuraa. Seuraamani blogit vai mikähän se otsikko oli. Ei ole kuitenkaan lukijani sillä tavalla naamakuvalla jos joku tietää mitä tarkoitan. Bloggerista siis kyse.

Mutta sitten tulee ongelma kun ajattelin että linkitän hänet omaan blogiini kuten olen linkittänyt muitakin samantapaisia blogeja. Mutta! Häntäpä ei löydy esim. googlella ollenkaan, eli ei kaiketi haluaisi blogiinsa lukijoita, vai?

Lisäänkö hänen bloginsa omaan blogiini vaikkei hän välttämättä itse halua olla julkinen? Huomasin siis vain oman blogini tilastoista tällaisen blogin olemassaolon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(spooky?!) vaikka meitä samantapaisia on pilvin pimein. Mutta jos laitan hänet omaan blogiini, hän saa sieltä väkisinkin lukijoita vaikkei välttämättä itse niitä haluaisi?!

Vierailija
2/3 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan varmaan pariakymmentä blogia, mutta omassani näkyvästi vain viittä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi linkittää? Seuraan varmaan pariakymmentä blogia, mutta omassani näkyvästi vain viittä.

jos en näe sitä osoitetta ns. heti. Suosikeissa mulla on yhtä ja toista, joten sielläkin hukkuisi massaan. Ja useimmiten noissa bloggaripiireissä olisi hyvän tavan mukaista linkittää ristiin, siis jos sä linkität mut mäkin linkitän sut jne. Siis "meidän piireissä" ainakin yleensä tehdään näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi