Ylihuomenna kolonoskopia klo 10.30, mitä voin huomenna syödä?
Saanko syödä aamulla mitään "täyttävää" vai vetää kiisseliä koko päivän?
saanko juoda valion kiisseleitä vai pitääkö tehdä itse jotain vesi/mehukiisseliä?
Kamala nälkä jo nyt:(
klo 17 aloitan tyhjennyksen kun tulen töistä.
Kommentit (9)
tänään olen syönyt viiliä, riisifruttia ilman sitä hilloa, pastaa ja kanan palasia, tomaattikeittoa, soya-kaakaota, ekströmisin päärynä-omenakiisseliä, valion raparperi-herukkakeittoa.
Huominen jännittää. Ajattelin huomenna syödä aamulla päärynä-omenakiisseliä (ekströmsin), activia maustamatonta jugurttia ja sitruunakiisseliä. Mutta sitten mitä lounaaksi? En ole vielä keksinyt...
Mä söin viimeiseksi pastaa ja tonnikalaa kun kehotettiin syömään jotain helposti sulavaa.
En voi uskoa ettet saanut kutsun mukana mitään ohjeita.
tänään olen syönyt viiliä, riisifruttia ilman sitä hilloa, pastaa ja kanan palasia, tomaattikeittoa, soya-kaakaota, ekströmisin päärynä-omenakiisseliä, valion raparperi-herukkakeittoa.
Huominen jännittää. Ajattelin huomenna syödä aamulla päärynä-omenakiisseliä (ekströmsin), activia maustamatonta jugurttia ja sitruunakiisseliä. Mutta sitten mitä lounaaksi? En ole vielä keksinyt...
kai sinä huomasit että marjoja ei olisi saanut syödä,eikä siemeniä. herukka on marja(ja siemenet sisällä,tosin pieniä)
NOudata ohjeita, jotka olet saanut sieltä, mihin olet tutkimukseen menossa. Jos et ole saanut ohjeita, soita sinne ja pyydä ne.
Toi raparperi-herukkakeitto valion on ihan vesimäistä litkua jossa ei mielestäni ollut siemeniä.. Ihan höttöä..ja tuoteslosteessa lukee että puna-ja mustaherukka täysmehutiivisteestä valmistettu!! Sillä sitä uskalsin syödä.
Kasvissosekeittoa saa syödä, juu. Silti kasvikset on kielletty.
Joku sanoi että tomaattisosekeittoa voi syödä, no onhan tomaatissakin siemeniä.
Ohjeissa lukee että saa syödä kasvis-ja lihalientä, kiisseliä tai mehukeittoja joista siemenet ja luoret on siivilöity pois.
Mä käsitän ton niin että ei saa syödä mitään. Eli vedän pelkällä teellä tämän päivän. Ei kai sitä päivän ruuattomuuteen kuole.
AP
Kun en täällä eilen edes käynyt...