Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärtyisyyttä ja huonotuulisuutta loppuraskaudessa..MUITA??

28.10.2005 |

Tuntuu että pienikin vastoinkäyminen ärsyttää ihan megapaljon ja huonotuulisuus ei lähde pois vaikka mitään sen kummempaa syytä ei olekaan.Eli kaiken pitäisi olla kunnossa..

Viikkoja nyt 35+1 ja olo toisinaan turhan tukala.Sattuu koko ajan johonki ja väsymys painaa..

Sosiaalisuus myös kateissa..ei jaksaisi vastailla ihmisten typeriin kysymyksiin saati sitten kuulla kommentteja masun koosta tms. >:(

Huomaan vajoavani useammin vaan omiin ajatuksiin ja sfääreihin.Kaippa tää on jonkun sortin valmistautumista synnytykseen (?!)

Yhtyykö joku kanssani tähän valituskuoroon??Tähän pinoon saa jauhaa!!!!

-Tiggr, joka kovasti tahtoisi Nasun jo masun ulkopuolelle.. ;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vielä että itkuherkkyys on huipussaan!!jonkun sortin henk.koht enkkoja sen suhteen jo tehty.. Melkeen joka kerta kun nään esim ihan pienen vauvan jossain,pillahdan itkuun..*hölmöä*

Vierailija
2/5 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa känkkäränkkä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen känkkäränkkä täällä, ihmiset ei vois vähempää kiinnostaa. Tai jos kiinnostaa, niin vain silloin kun itellä sattuu kiinnostamaan. Tiuskin kotona, lapsille ei kärsivällisyyttä ollenkaan. Kovasti koitan selitää yksivuotiaalle, että äiti on nyt raskaana ;) Ja mies on ollut jo pidempää lujilla. Sf on 32 ja viikkoja nyt 35+1 eli päivä vähemmän kuin sinulla. Pitäs lukea pääsykokeisiin ja toiseen tenttiin, mutta pyyh, kiukkuilen vain jos kaikki ei ole täysin järjestyksessä. Sitä ennen turha edes yrittää lukea. Kohta tämä toivottavasti on ohi (tai alkaa kahta kauheampana imetyshormoonien jyllätessä :S)

_viivi_

Vierailija
4/5 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli et ole ainoa...

vaikka mulla ei ole viikkoja vielä noinkaan paljon niin kyllä jo on niin tukala olo ajoittain huhhuh... ja siis tosiaan se vaikuttaa kauheesti tuohon henkiseenkin puoleen. toisina päivinä vaan ärsyttää ja itkettää ja haluaisi että viikot kuluisivat nopeasti.

eilen oli fyysisesti tosi inhottava päivä, jomotti ja kolotti koko ajan, supisteli tosi herkästi ja sitten tuntui ettei mitään jaksa. sehän tietenkin vaikutti myös henkiseen puoleen. tultiin sitten illalla anoppilaan jossa vietettiin miehen veljen kaverin synttäreitä ja porukkaa oli ja meteliä...mä vaan katoin olkkarissa idolsia ja ilman johtolankaa...ja yleensä olen niin sosiaalinen ihminen... en puhunu paljon mitään koko iltana kenellekään...

nukuttu on yö jotenkuten ja nyt jo hieman parempi olo, mutta voin vain kuvitella millaisia päiviä on vielä edessä. muistan kyllä esikoista odottaessa viimeiset viikot oli kauheita...eli pahin on vain edessä...apua.

niinpä toivotan sulle tikru voimia viimeisiin viikkoihin.

Oksaska rv 33+4

Vierailija
5/5 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kaikki ihmiset, ei yhtään jaksais näytellä että ai että kun on ihanaa ja olo on mitä ihanin, kun ei tosiaan oo!!!Mies ei tunnu ymmärtävän mua yhtään eikä sitä kuinka kamalat kivut mulla varsinkin iltasin on kun nukkumaan mennään, alapäätä vihloo ihan hulluna, kylkee ei meinaa pystyä ilman kyyneleitä kääntämään. Vessassa saa ravata 4kertaa yössä jne. Oon suoraan sanottuna ihan kypsä jo tähän oloon!!! Ahistaa kun ei pysty liikkumaan enään niinkuin ennen, autolla ei meinaa pystyä ajamaan. Olo on kuin michelinin äijällä kun ulos lähtee...ARG!!!!

Pinna on kiree kun viulun kieli ;)

Martina&MasuVauva rv 35+0