kamala läski olo :-(
Ylipainoa 15 kiloa.
Työt loppuu viikon päästä. Uusia töitä tiedossa aikaisintaan syksyllä.
Muksut kiukuttelee.
Vaatteet puristaa, itkettää.
Mies taas myöhään töissä, yksin kotona.
En jaksa.
Kommentit (7)
+15 kg ja olen laihduttanut 4 vuotta muksun saannin jälkeen. liikun, syön vihanneksia ja proteiineja ja silti, tulos on et olen vaan läski..ottaa niin päähän.. ravintoterapeutillakin käyty on..
ikuisesti läski =(
Pitäs saada 15 kiloa pois, istuvat kun paska junttilan tuvan seinässä. Ja minäkin imetän kuopusta, joka täyttää vuoden elokuun lopulla.
Jotain tarttis tehdä... esikoisen jälkeen kilot vaan hups hävisi, nyt ei... ei mahdu paljon mitään päällekään, ja uusia en osta!
Pohdin jo, että aloitan sitkeästi harjoittelemaan juoksulenkkejä. Juoksin nuorempana ja tykkäsin siitä... jos pääsis sellaseen kuntoon, että ees 5km 3krt viikossa. Siinä kesälle tavoitetta. Ja pakostihan sitä kai laihtuukin, kun saa aineenvaihduntaan vähän vipinää.
koita pyöräillä ja jumpata..ja juo vettä paljon!
Mullakin muksu täyttää sen vuoden elokuun lopussa :) Ja edellisen raskauden jälkeen mullakin kilot lähti itsestään ja nyt ei laisinkaan (ja imetyksen voimaan luottaen tietty söin raskausaikana täysin surutta itseni tällaiseksi bulleroksi). Jeejee. Olen liikkunut vuoden alusta lähtien 2-3krt viikossa, mutta eipä tuo nyt muuta kuin jotain kuntoa pitää yllä. Kesällä ei ole sitten niitäkään... No lenkillä käyn jos pääsen.
t: 4
Pitäs saada 15 kiloa pois, istuvat kun paska junttilan tuvan seinässä. Ja minäkin imetän kuopusta, joka täyttää vuoden elokuun lopulla.
Jotain tarttis tehdä... esikoisen jälkeen kilot vaan hups hävisi, nyt ei... ei mahdu paljon mitään päällekään, ja uusia en osta!
Pohdin jo, että aloitan sitkeästi harjoittelemaan juoksulenkkejä. Juoksin nuorempana ja tykkäsin siitä... jos pääsis sellaseen kuntoon, että ees 5km 3krt viikossa. Siinä kesälle tavoitetta. Ja pakostihan sitä kai laihtuukin, kun saa aineenvaihduntaan vähän vipinää.
Jos tää kaikki on kiinni jostain kuun asennosta ;)
T: Samis
Harvoin tulee tuollaista mahdollisuutta pitää hyvin mielin vapaata ja pitää itsestään huolta. Oikeasti! Tee joku suunnitelma itsellesi. Älä lähde tavoittelemaan maratonia, vaan päätä vaikka, että kävelet joka päivä vaikka 3 * 10 min. Tai 30 min putkeen, jos se sopii sinulle paremmin. Heiluttele painoja kokkausohjelmaa katsoessasi;) Tee salaattia valmiiksi iso satsi, jota voit syödä pitkin päivää. Laita sekaan jotain, mistä pidät, esim. kinkkua, tai katkarapuja, kananmunia...
Oikeesti! Nauti!
Taas yksi paksa läski kesä tiedossa, jolloin saa taas hävetä kroppaansa yli kaiken. Imetänkin vielä kuopusta, joten en voi vetää sitä "kaikki-tai-ei-mitään" -dieettiä ennen syksyä (kun muksu täyttää vuoden ja voisin lopettaa imetyksen). Ja kaikki muut dieetit tuomittu epäonnistumaan.
Oman alani työt loppuu juuri, kun olisin valmis tekemään niitä enemmän vuodenvaihteesta. Ja jos en pääse haluamaani koulutukseen, niin olen täysin kusessa.