Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras väylä / keino myydä käytetty hääpuku?

Vierailija
23.05.2011 |

Omista häistä on vierähtänyt hetki ja ihana hyväkuntoinen hääpuku seisoo käyttämättömänä vaatehuoneessa.

Mikä olisi paras keino / väylä myydä hääpuku? Huuto.netissä ei juurikaan hääpuvut näytä huutoja keränneen. Marketin seinä taitaa olla vähän vanha keino? Vai onko? Seuraako hääforumeiden myyntipalstoja kukaan?

Entä mikä on kerran käytetystä puvusta kohtuullinen hintapyynti? Onko 300e liikaa? Vai pitääkö jättää tinkausvaraa?

Kertokaa mielipiteenne, olisi ihana saada puku pois kaapista ja jonkun toisen morsiamen ylle :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri osti omansa 5 eurolla liikkeestä.

Sori, mutta 300 käytetystä mekosta on vähän liikaa.

Sillä summalla hankkii uuden tai monta uutta.. ;)

Vierailija
2/22 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä oo kyllä kuullu noin halvasta morsiuspuvusta!

300e on 1/3 siitä mitä itse puvusta maksoin ja n.1/4 ovh:sta. Mutta siis lähinnä mietinkin että 300e sisältäisi tinkimisvaran eli olisin valmis tinkimään siitä alaspäin noin puoleenkin eli 150e asti... Onko tälläinen järkeily Suomessa kannattavaa, kun harva tuntuu kovin valmiilta tinkimään!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hintaa oli tuo sama 300 euroa. Tämä muutama vuosi sitten ja aika nopeasti (muutamassa viikossa siis) meni kaupan. Naimisiin.infon forumilla oli ilmoitus myös, mutta sieltä ei muistaakseni tullut yhtään yhteydenottoa.

Vierailija
4/22 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä huutona, vaan pistin ilmotukseen sähköpostini, jotta kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä. Järkeilin, ettei yksikään morsian osta pukua kokeilematta.

Ja sain käytetystä 300€. Ei kaikki löydä mieleistään kolttua vitosella.

Vierailija
5/22 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri osti omansa 5 eurolla liikkeestä.

Sori, mutta 300 käytetystä mekosta on vähän liikaa.

Sillä summalla hankkii uuden tai monta uutta.. ;)

Ehkä jostain halpahallista saa monta pukua tuohon hintaan.. -70% alessa olen nähnyt 300€:n uuden hääpuvun, mutta ei kyllä muuten.. kaverin viimekesäinen puku maksoi yli 1000€

Vierailija
6/22 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita vaan kunnon kuva ja 2 vkoa myyntiaikaa + tee se tänään !

Paras myyntiaika on varmaan jo mennyt, ensi kesän morsiamet ovat pitkälti puvun jo hankkineet

Mutta mitä menetät ? Kokeile. Ja kokeile sitä 300 euroa ekaks, helposti siitä voit hintaa tiputtaa seuraavana 2 vkon aikana

Vierailija
7/22 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös sama ongelma. Ja omaa pukuani olen kokeillut kerran.. Häät peruttiin ja tarttis saada se myytyä.. Oma "hääpuku" maksoi 450 e, eikä ole ns. hääpuku ollenkaan enemmänki vanhojentanssien pinkki prinsessa puku :)

Vierailija
8/22 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häätori http://www.haatori.fi

käytettyjen hääpukujen ja -tarvikkeiden markkinapaikka! Suosittelen!

Vierailija
9/22 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myin omani Jotain Käytettyä tapahtumassa Tampereella. Suosittelen!

Vierailija
10/22 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puku on menossa nyt ensi viikolla I love me messujen Jotain käytettyä tapahtumaan. Moni tuttu on saanut ostettua omat pukunsa sitä kautta, ja mä aattelin kokeilla nyt myyntiä.

Vierailija
11/22 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin juuri omani myyntiin tuonne www.haatori.fi

Vierailija
12/22 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta Lovebirds, jos asut lähellä pk-seutua! Itse löysin sieltä omani :)

Vierailija
13/22 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:32"]

Googleta Lovebirds, jos asut lähellä pk-seutua! Itse löysin sieltä omani :)

[/quote]

Tuolta näkee myös aika hienosti sitä hintahaitaria, mitä oikeasti hyvälaatuisesta puvusta voi pyytää ja mitä niistä maksetaan!

Vierailija
14/22 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääkirpputori -sivuston kanssa FB:ssä oma puku meni parissa viikossa. Suosittelen.

Vierailija
15/22 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, se sun "tosimageesikahieno" hääpuku ei varmaan ole kenenkään muun mielestä minkäänlainen, joten myynti on vähän niin ja näin. Enemmän noita myydään kuin ostetaan, se on juurikin näin eli mustaapekkaa on tarjolla.

Vierailija
16/22 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 18:47"]

Mulla myös sama ongelma. Ja omaa pukuani olen kokeillut kerran.. Häät peruttiin ja tarttis saada se myytyä.. Oma "hääpuku" maksoi 450 e, eikä ole ns. hääpuku ollenkaan enemmänki vanhojentanssien pinkki prinsessa puku :)

[/quote]

Siinähän on menny asiat putkeet sitten. Jos saan arvata, niin ton hössötyksen takia ilmeisesti meni kiville?

Vierailija
17/22 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on avattu uusi häihin erikoistunut ilmoituspalvelu Häätori osoitteeseen Http://www.haatori.fi/. Palveluun voi ilmoittaa kaikki tarpeettomaksi jääneet hääasut ja -tarvikkeet!

Vierailija
18/22 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa on MYYDÄÄN/OSSTETAAN HÄPUKUJA ryhmä.

https://www.facebook.com/groups/358493890932263/

Vierailija
19/22 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin jotakin tehdä toisin, niin sen, että ostaisin pukuni käytettynä. Toki käytettyä etsinkin, mutta useimmat puvut olivat lyhennettyjä, joten itselle sitten liian lyhyitä. Käytännössä uusia pukuja myydään ihan murto-osalla liikkeiden hinnoista. Tänä syksynä valikoima on ihan valtava noilla myyntipalstoilla.

Kukaan ei huomaa, jos pukusi on käytetty. Vain sinä itse sen tiedät. Olet aivan yhtä upea tärkeänä päivänäsi myös pesetetyssä, kerran pidetyssä puvussa, kuin hääpukuliikkeen ylihinnoitellussa puvussakin. Se ei tee sinustayhtään huonompaa morsianta, vaikka monet liikkeet siitä tuuppaavat syyllistämäänkin. :)

Vierailija
20/22 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita paikkoja myyntiin häätori.fi, facebookin kirppisryhmät, tori.fi, naimisiin.info

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan