Mitä se " rekkalesbo" sitten tarkoittaa?????
Niin lesbo, kai, mutta millaisen tuo " rekka" -etuliite siitä tekee? Ärsyttää kun en tiedä!
Kommentit (14)
" Lespo joka on yhtä leveä kuin pitkä, ääni kaksi oktaavia matalampi kuin tavan miehellä ja pahansisuisempi kuin kolme Justiinaa yhteensä. Pukeutuu yleensä lenkkareihin, verkkatakkiin ja kauhtuneisiin farkkuihin tai verkkareihin"
http://www.linuxfi.org/kasitteet/?huoneentaulu=rekkalesbo&revision=1
Vierailija kirjoitti:
Naisen irvikuva
Äitis oli naisen irvikuva kun susta tollasen laittoi.
Pukeutuuvat näyttääkseen rekanajajamiehiltä. Lippis, lyhyt tukka, hihaton t-paita, farkut. Ei meikkiä.
Kai se on hottia lesponaisten mielestä
jotkut ovat jo pienestä pitäen poikamaisia ja aikuisina sitten tietenkin miesmäisiä. ei se mitään "hottia" ole. ovat vain omat itsensä. aitoja.
Mulla ei ole lyhyitä hiuksia, enkä ole lyhyt ja läski, en ole edes ruma.
Mutta en myöskään ole siro, naisellinen, kaunis.
Tyykkään pukeutua farkkuihin, maihareihin ja huppareihin. Hameet ja mekot kauhistuttavat minua, ja näytän eksyneeltä ihmispololta sellaiset ylläni. olen myös ehkä liian huoleton, rento ja jollain tapaa karski. Mun ulkonäkö on siis ihan jeppis, mutta ei miesten mieleen. Vaikka kyllä mulla on ihan kunnon rinnat ja peppu. Mielestäni näytän rekkalespolta.
Onko "rekkalesbo" sen "telaketjufeministin" pikkuserkku?
Niitä sanotaan myös härkälesboiksi. Amerikassa kutsumanimi on bull dike.
Joskus näin vaaliehdokkaana sellaisen, oli siilitukkainen rekkakuskinainen joka muistaakseni ajoi myös seksuaalivähemmistöjen asiaa. Ei siinä mitään pahaa, kunhan panin merkille että siinä täyttyi tämä stereotypia.
Rekkalesbo (nyk. ennemmin rekkanainen) on naispuolinen homoseksuaali kuten rekkamies on tämän miespuolinen vastine.
Nimitys rekkalesbo tulee vanhalta hauskalta 80- luvulta kun Helsingin homot ja lesbot kävivät Gay Gambrinissa ja homot nimittivät lesboja rekkakuskeiksi koska nämä kuulemma pukeutuivat niin rumasti. Kieltämättä ruutupaidat, docmartensit ja siilitukka olivat silloin lesboilla muotia. Nykyään muotia ovat enää ruutupaidat ja docmartensit (ja jopa heteroilla!).
Maskuliinisen lesbon nimitys on butch. Bull dyke on vuosikymmenien takaista yhdysvaltain slangia, sanaa härkälesbo en ole koskaan kuullut.
Vierailija:
No se on sellainen lesbo joka on aikas miesmäinen, vähän sellainen rekkamiestyyppinen... tai jotain sinnepäin...