Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko koira-allergiasta siedättyä eroon?

Vierailija
23.05.2011 |

Olen hieman allerginen. Pieniä silmäoireita ja nuhaisuutta aiheuttaa. Joistakin koirista jopa sylki aiheuttaa reaktion, mutta luulen että se johtuu atopiastani.

Voisiko allergian siedättää pois?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut voi siedättää, paitsi astman!

Vierailija
2/5 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni heinäallergia ja kissa-allergia helpottivat D-vitamiinin napsimisen jälkeen. Kokeile vaikka 2000-5000 IU / päivä annostuksella muutama kuukausi, jos vaikka alkaisi auttamaan. On tuo D:n allergiahelpotus havaittu tieteellisissä tutkimuksissakin, joten pelkästään omiin kokemuksiini ei tarvitse luottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kallista ja onko siinä jotakin riskejä? Miten kauana hoito kestää? Olisi aivan ihanaa jos meidän taapero voisi alkaa syödä niitä juttuja, joita meillä paljon syödään ja myös miehelle olisi joidenkin tuotteiden siedätys varmasti paikallaan.

Tiedän, että lasten allergiat usein hellittävät vanhemmiten mutta esim. mieheni edelleen saa lieviä oireita tuotteesta, jolle myös lapsi allerginen. Itsekseen ei varmasti siis välttämättä allergiastaan täysin pääse koskaan. Eihän tämä katastrofi ole mutta lapseni valitettavasti rakastaa tätä ruoka-ainetta, jolle on allerginen ja jota nyt jonkin aikaa vältetty. Pyytää sitä välillä koska siitä niin tykkäisi ja luulen, että kun tulee vanhemmaksi hänelle joka tapauksessa tulee houkutus sitä syödä eikä vanhampana voi sitten aina olla vahtimassa kun lapsi on isompi mitä lapsi suuhunsa laittaa.

Vierailija
4/5 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jo tenavana. Sairastuin allergiaan n. 6-vuotiaana, pari vuotta myöhemmin otettiin koira, ja siedätyin sille n. vuodessa. Helppoa ei ollu alussa.

Vierailija
5/5 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohi kuukaudessa kun kissa meille muutti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan