Onko 23v mielestäsi nuori?
Kommentit (11)
tosin tunnen itseni paljon vanhemmaksi, osaksi siksi kun mies on niin monesti haukkunut kuivaksi ja tylsäksi akaksi. :( ulospäin näytän varmaankin 20v.
Tutkimustenkaan mukaan tuon ikäinen ei ole vielä löytänyt omaa identiteettiään. Ja tutkimusten mukaan vasta 30 v on lopullisesti itsenäistynyt omista vanhemmistaan.
Käytännössä sitten voinkin ladella tuhat muuta asiaa.
t. 42 v
miksi ei olisi nuori :) vai onko kyse taas onko LIIAN NUORI saamaan lapsia? EI TODELLAKAAN OLE jos itse on siihen valmis :)
Jos puhutaan yleisesti nuorista/nuorisosta, en ajattele 23-vuotiaan kuuluvan tähän ryhmään.
Mielestäni nuori äiti (enkä tarkoita, että liian nuori), mutta esim. aika vanha syömään tuttia ;-) Eli siis mitä ap ajaa takaa?
olin mielestäni jo kohtalaisen vanha :D
Nyt olen 39 ja ajattelen, etten ikinä enää tule olemaan niin nuori kuin tänään.
Nyt 38-vuotiaana 23-vuotias tuntuu melko nuorelta, mutta kuitenkin aikuiselta. Aika paljon on persoonakysymyskin. Työelämässä olen itse ollut perhevapaita lukuunottamatta 23-vuotiaasta. Aikanaan kun itse olin 23 vuotta en tuntenut itseäni mitenkään erityisen nuoreksi. Esikoisen sain 24-vuotiaana enkä mielestäni ollut mitenkään erityisen nuori äiti.
Mietin, että onko 23v nuori ihmisenä. Itse tunnen itseni nuoreksi aikuiseksi, mutta näkökantoja kun on niin monia :) -ap
Vastahan siinä on neljännes elämästä eletty.
Toisaalta, valmistuin 24-vuotiaana ja lähdin työelämään ja olin omasta mielestäni kovin itsenäinen ja aikuinen.
23-vuotias on kait nuori äiti. 23-vuotias ei ole nuori ylioppilas.