Onko ketään muuta, joka ei käy koskaan kuntosalilla?
Kommentit (24)
Juoksen tai talvella hiihdän 3-7 krt viikossa. Mielen mukaan. Ja pihahommia teen.
Mutta sisätiloihin kuntosalille mua ei saisi.
Nuorena kyllä kävin jumpassa, ja kotona meillä oli oma punttisali jota ahkerasti käytin. Mutta nyt haluan ulkoilla samalla kun liikun.
tiedän että pitäisi, lihaskuntotreeniä olisi todella hyvä tehdä, mutta minusta kuntosalilla käyminen on todella tylsää. Pitäisikin aloittaa taas kahvakuulaharjoittelu kun on aikaa, sillä ainakin saa korvattua kuntosaliharjoittelua. Muuta liikuntaa tulee harrastettua myös (esim. juoksen).
Onko ketään muuta, joka ei käy koskaan kuntosalilla?
valtaosa suomalaisista.
Vai luulistko että jokainen (tai lähes) suomalainen harrastaa kuntosalia?
Mutta onko Helsingissä tai Espoossa kuntosalia, jonne kehtaisi mennä lihava keski-ikäinen nainen parantamaan lihaskuntoaan? Ja saisi alussa pätevän ohjauksen ja henk.koht. harjoitusohjelman? Mieluummin paikka, jossa saisi rauhassa treenata ilman paheksuvia katseita huippuunsa treenatuilta miehiltä ja naisilta.
Minäkin juoksen, hiihdän ja pyöräilen. Sisäliikunta vaan on niin tylsää, kaipaan raikasta ilmaa.
Lihaskuntopuolta tulee harjoitettua pururadan varressa olevilla kuntoilutelineillä, leuanvedoilla pyykkitelineessä, satunnaisilla punttien nostoilla ja hyötyliikunnalla koti- ja pihahommissa. Eipä tuo vahvimpia puoliani ole, mutta riittää omiin tarpeisiini.
kuntosalillla käymisestä tai esim. pumpista. Se tunne, kun menee jumiin, ei puhuttele mua. Tykkään ihan toisenlaisesta liikunnasta, esim. astangajooga, pilates, pyöräily, koiran kanssa lenkkeily.
Olen kokeillut pari kuukautta, ei ollut mun juttu vaikka sain ohjausta. varmasti siitä olis hyötyä lihaskunnon kannalta, mutta kun se on niin tylsää!
Mun lempparit on lenkkeily, tanssi ja tennis, joita harrastan satunnaisesti.
Juoksen 3 krt viikossa. Haluan nauttia ulkoilmasta, kun teen sisätyötä. Lenkille voi mennä silloin kun sopii, eikä se maksa mitään. Kuntosalille pitäisi mennä autolla, ei kovin ympäristöystävällistä.
Ja punttisalilla käyminen maksaa, lenkkeily ei :)
en ole koskaan harrastanut.. vaikka tykkäisin kyllä.. ei ole tarvetta eikä aikaa :) ja kroppa on mielestäni aika hyvä, selluliittiä toki on.. muuten olen laiha :)
ja lasten takia pyrin harrastamaan liikuntani mm. kotona jumppamalla ja vaunulenkeillä.
ei ole tarvetta eikä aikaa :) ja kroppa on mielestäni aika hyvä, selluliittiä toki on.. muuten olen laiha :)
Ei liikuntaa harrasteta pelkästään ulkonäön takia. Osteoporoosiriski esimerkiksi on paljon suurempi liikuntaa harrastamattomille.
mä en käy,
mutta juoksen 2 x vkossa,
pelaan sulkapalloa 3 x vkossa
ja uin kerran
ei ehi!