Rehellisesti, pidätkö laiskana sellaista äitiä
jolle on raskauksista (2 kpl, joista toinen kaksosraskaus) jäänyt vatsa pullottamaan. Ajatteletko että siinäpä laiskimus, kun ei ole saanut jumpattua vatsaansa normaaliksi?
Ja lapsetkin jo isoja, kaksoset 4 v ja esikoinen 7 v.
Kommentit (8)
enemmän ehkä omaa herkkuperseen luonteen, eli syö mitä huvittaa eikä harrasta liikuntaa?
Itselläni kuous 4v., viisi raskautta takana ja vatsa pömpöttää TOSI harmittavasti, vaikka muuten olen hoikka.
miksi ei saisi vatsa pullottaa? Mikä ihme tätä maailmaa vaivaa että kaikkien täytyy siihen samaan muotiin änkeä? Eiköhän tässä maailmassa ole suurempiakin murjeita kun vähän pömpöttävä vatsa :)
miksi ei saisi vatsa pullottaa? Mikä ihme tätä maailmaa vaivaa että kaikkien täytyy siihen samaan muotiin änkeä? Eiköhän tässä maailmassa ole suurempiakin murjeita kun vähän pömpöttävä vatsa :)
ei koskaan, vaan jää vatsanahka pussuttamaan, vaikka kuinka jumppaisi. Kudostyypistä riippuvaista, vaikkakin tietysti jonkin verran pystyy vaikuttamaan liikunnalla.
Mulla roikkuu myös vatsa kaksosraskaudesta, se vaan venyttyi niin valtavan paljon enemmän siinä kuin aiemmissa raskauksissa, ettei palautunut. Vaikka muuten on raskauskilot lähteneet melkein kaikki.
mulla on kaveri (3 isoa lasta), joka juoksee maratooneja ja muutenkin pitkiä matkoja. Ja se on ylipainoinen! Ei tulisi mieleenkään ajatella, että sillä on mahaa sen takia, että se on laiska!
ei oo tapana kyllä miettiä mitään toisten mahoista, mutta jos tosta jotain tulis mieleen se että sillä äidillä ei ole aikaa edes jumpata kun noi lapset vie niin paljon aikaa.