Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on arki ja tuntemukset pitkissä suhteissa?

Vierailija
22.05.2011 |

Onko se vain sitä sellasta mutkatonta yhdessä oloa,ollaan tyytyväisiä vaikkei enää niin sydämmessä sykähdytä? enemmän ystävyyttä,syvää sellaista? Vai kun katsot miestäsi niin tuleeko tunne että tuota miestä minä rakastan!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta elämä on nyt ihan lasten kanssa pyörimistä

Vierailija
2/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuntuu että onni on aika hetkittäistä. usein se on vain sitä arjen pyörittämistä ja toinen nyt vaan on siinä,möllöttää mukana. Mies usein ottaa aivoon,kunnes taas joku kirkas päivä sydämmessä jysähtää ja ollaan onnen kukkuloilla tovi. Kunnes taas....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta tulee mieleen että rakastan häntä suunnattomasti. Toki suurin osa ajasta on sellaista tasaista yhdessä oloa, mutta joskus se tosiaan tuntuu ihan vatsan pohjassa asti, rakkaus. Ja joskus myös haluan miestäni yhtäkkiä tosi paljon. 10v. yhdessä.

Vierailija
4/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta usein tulee sellaisia "puuskia", että oi hitto mä rakastan tuota ihmistä! Tekee mieli sanoa se ääneen, halata, mennä kainaloon. Usein havahtuu ajattelemaan, että on ihanaa olla toisen kanssa. Kaikki on niin tuttua, helppoa ja turvallista.

Vierailija
5/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli sanoa se ääneen, halata, mennä kainaloon. Usein havahtuu ajattelemaan, että on ihanaa olla toisen kanssa. Kaikki on niin tuttua, helppoa ja turvallista.

Vierailija
6/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teen paljon muutakin.

Vierailija
7/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä parempaan vaihtais.Ollaan tosi läheisiä,mieheni on musta komeampi vuosi vuodelta.Ihailen hänen vilpitöntä uskoaan,lojaalia luonnetta,rakkautta perhettään kohtaan ja yleensä ihmisiä.

Hrmittaa se,että välillä hän on liian kiltti ja töissä hänestä revitään kaikki irti..myös aika laiska siivoamaan kotona..

Mun on aina hyvä olla hänen kanssaan,ollaan kiinnostuneita samoista asioista ja saan ostaa mitä tykkään,hän rakastaa mun naisellisia hömpötyksiä.Etenkin lomat kaksin on ihanai,silloin aikaa maata hiljaa hiekalla,hiplata toista,nauraa pikkujutuile.

Väitän,että olen todella onnekas nainen!!

Vierailija
8/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan tulee rakkauden tunteen läikähdyksiä, onnen puserrusta sydämessä. Intohimoa joskus, mutta ei kovin usein. Kumpikaan meistä ei ole perusluonteeltaan kovin intohimoinen.

Riitoja ja pahoja ketutuksia on melko harvoin. Yritämme selvittää mahdolliset ongelmat heti alkuvaiheessa ennen kuin ne paisuvat. Tässä auttaa se, että puhallamme yhteen hiileen. Molemmat haluamme parisuhteemme ja perheemme parasta.

Yhdessä 13 vuotta, josta naimisissa 11 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi