Sisko sanoi taas hyvästi
aina muutaman kuukauden välein sisko vihaa koko paskaperhettä ja sanoo hyvästi. Nyt oli riidellyt jostain äidin kanssa ja sanoi samalla meidänkin suhteen irti. No, on luultavasti juopotellut ja muutaman kuukauden sisällä soittaa, kuinka olen rakas sisko, joka saa kohta jostain rahaa tai sitten on saanut lääkäriltä puoli vuotta elinaikaa tai joku on yrittänyt tappaa. Näin meillä.
Kommentit (11)
sillä jokin persoonallisuushäiriö?
Kännissä aina soittelee ja haukkuu äitinsä ja toisen siskonsa. Sit soittaa äidilleni ja kertoo haukkuneensa kaikki. Seuraavana päivänä saattaa soittaa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Lisäksi kännäämiseen liittyy todella kummallisien tarpeiden ilmestymistä, joiden myötä sitten muka lopettaisi ryyppäämisen. Surettaa, koska täti on muutenkin melko huonossa kunnossa terveydellisesti, eikä ryyppääminen ainakaan paranna asiaa. :/
4 en tiedä, enkä ymmärrä miten on saanut riidan äidin kanssa kääntymään niin, että minäkin olen "paska", vaikka en äitiä haukkumaan ryhtynytkään. No, eipä tässä mitään uutta ole, jokin vaan surettaa, kun aina välillä luulee, että tämä sisko välittäisi, mutta eipä niin näytä tekevänkään, paitsi jos siitä saisi rahaa.
ettei ole alkoholisti vaan lääkitsee vaan traumojansa, mutta jokaikinen sekoilunsa on tapahtunut humalassa ja ne eivät ole mitään pikku sekoiluja. Alkoholi tappaa ja siihen kuoleminen on aika kaamea tapa kuolla, mutta minkäs teet, kun et voi sitä lopettaakaan. Siskolla on muuten tapana soitella just noin että mitään ei olisi tapahtunut, vaikka on huudellut hirveitä asioita.
mun juopposisko sanoo aina pahasti, ei hyvästi.
mun juopposisko sanoo aina pahasti, ei hyvästi.
ei juuri naurata, oli äidillekin huudellut törkeyksiä ja äidillä on ollut suuri suru, kun isäni menehtyi.Millainen ihminen on räävitön niille, jotka ovat ainoita jotka ovat vuodesta toiseen jaksaneet antaa anteeksi, vaikkei edes ole pyydetty????
toiset kanavoivat surunsa vihaan ja viina tunnetusti pahentaa asioita. Voimia teille!
mutta kuinka nopeesti alkoholin suurkulutus tappaa naisen?
yksilökohtaista, mutta nykyään menehtyy ihan nuoriakin naisia maksakirroosiin, joten turha vähätellä viinan kiroja.
vai juoppo? Veljeni oli samanlainen, kuoli just maksakirroosiin.