Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kameralla palautusoikeutta, jos olen kokeillut sitä jo?

Vierailija
22.05.2011 |

Ostin siis Prismasta kameran, jonka totesin laadullisesti aivan surkeaksi parin kokeilukerran jälkeen :(



Saako sitä enää palauttaa, kun kerran on jo pariin kertaan käytetty??

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kamran laatu ja toiminnot pitäis kaupassa tarkistaa. Kuitenkin olet pakkaukset vannut ja kameraa käyttänyt, niin se ei ole enää uusi. Kauppa ei pysty sitä enää uutena myymään, joten jäisi kaupan tappioksi.

Vierailija
2/18 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ottanut pari kuvaa kokeeksi vai käynyt parilla lomamatkalla kameran kanssa?



Jos siinä ei näy kolhuja ja naarmua, mahdolliset suojamuovit on vielä paikallaan ja saat sen laatikkoonsa niin että se näyttää siistiltä niin miksei, jos kauppa vaan huolii palautuksia ylipäätään. Palauta tehdasasetukset ja formatoi mahdollinen muistikortti ennen palautusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa tullut testattua, kun ei ollut päällä ettei saanut kuvia ottaa jne.



Luotin vain niihin ominaisuuksiin yms.



Ostin siis Olympus kameran. Näyttö on siinä aivan surkea!! Vääristää värejä ja muutenkin näyttää ihan "suttuiselta" koko kuva. Videkuvan laatu on surkea, äänet kuuluu todella särisevästi. (samassa tilaisuudessa testattu kaverin kanssa, jolla Canonin kamera ja äänet kuului niissä videoissa loistavasti)



Vituttaa :(

Kauan jahkailin millaisen kameran ostaisin, että olisi varmasti hyvä, ja nyt onkin tuollainen surkea :(



Eipä kai sitä sitten palauttaakaan voi...

Vierailija
4/18 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään ymmärrä. Ota seuraavalla kerralla mukaan joku joka asiasta jotain tietääkin. Kameran ominaisuudet on kyllä ostajalle lueteltu ennen ostopäätöstä. Syytä vain itseäsi.

Vierailija
5/18 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kuvanlaatua vertailla ja erilaisia kameroita ennen ostoa kokeilla? Tyhmästä päästä kärsii kaikki.

Vierailija
6/18 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaako erikoistuotteita hankkia jostain marketista jossa sitä ei saa edes testata eikä asiantuntevaa myyjääkään aina ole paikalla vai erikoisliikkeestä jossa myyjä tietää tuotteesta kaiken ja sitä saa myös testata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ominaisuudet on kyllä aivan samoja kuin Canonin kameroissakin!!!



Itselläni siis tämä nyt ostettu Olympus kamera, jossa samat ominaisuudet kuin kaverin Canonin kamerassa. Kaverilla loistava selkeä ja terävä näyttö, itselläni suttuinen ja värejä vääristävä.

Videoissa kaverilla äänet kuuluu selkeästi ja terävästi, itsellä särisevästi todella huonona.



Miten voisin tällaista tavallisena tallaajana tietää. Ja vaikka olisin Prismassa ottanut esim. videokuvaa, niin tuskimpa olisin sitä siinä huomannut, jos joku olisi pienellä äänellä jotain puhunut.



Tämän huomaa vasta käytännössä. Ja todellakaan en enää koskaan osta muuta kameraa kuin hyväksi todettua Canonia!!!



Vittuuntunut ap.

Vierailija
8/18 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sit alunperinkään ostanut sitä Canonia, jos kerran se on niin hyvä kaverillasi? Ihan summamutikassa menit ja ostit eri kameran, josta sulla ei ole mitään kokemusta? Ja vielä jostain Prismasta?



Eihän makkarapakettiakaan voi palauttaa, jos se ei olekaan hyvänmakuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oli halpa

Mutta kuvaamasi viat voivat olla valmistusvikoja. Kamera takas kauppaan, kysy kaupan purkua, muuten huoltoon.

halpa, voivat olla myös ominaisuuksia. Niin tai näin, kauppaa tuskin ensimmäisenä puretaan, vaan etenkin tuollaisessa "ominaisuus v.s vika" -tapauksessa kamera lähetetään maahantuojalle, joka tutkii onko kyse viasta vai ominaisuudesta.

Myyjähän ei ensisijaisesti yleensä pura kauppaa, vaan korjaa tilanteen jos on jotain korjattavaa.

Vierailija
10/18 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin ehkä sinuna ihan asiallisesti kysymään olisiko mahdollista joko palauttaa kameraa tai mahdollisesti vaihtaa (maksaa väliä?) johonkin toiseen kameraan. Kerrot mitä vikaa laitteessa on. Voi olla etteivät ota takaisin mutta aina voi kysyä. Rähjäämään älä mene. Minulla on itsellä erikoisalan kauppa ja kyllä mielelläni sovittelen asiakkaan kanssa jos on ongelmaa, parempi mieli jää sekä asiakkaalle että itselle. Marketit voivat tietty olla toinen juttu mutta käy kysymässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko mahdollista joko palauttaa kameraa tai mahdollisesti vaihtaa (maksaa väliä?) johonkin toiseen kameraan.

Tuskin ainakaan palauttaminen onnistuu täydestä hinnasta. Toki osahyvityskin on plussaa, jos aikoo joka tapauksessa ostaa sen toisen kameran.

Rähjäämään älä mene.

Tämä asiakkaiden pitäisi muistaa aina.

Vierailija
12/18 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin siis Prismasta kameran, jonka totesin laadullisesti aivan surkeaksi parin kokeilukerran jälkeen :(

Saako sitä enää palauttaa, kun kerran on jo pariin kertaan käytetty??

sitä ei saisi palauttaa, vaikkei sitä olisi purettu edes paketista. Ellei toisin ole sovittu.

Tavaran palauttaminen on ihan kiinni myyjän hyväntahtoisuudesta. Voi myös olla niin, että myyjä hyvittää (halutessaan) osan kauppasummasta, eikä välttämättä sitäkään rahana, vaan vaikkapa hyvityksenä muista ostoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita valmistajalle tai maahantuojalle!



Tai valita kauppaan ja kerro että epäilet valmistusvirhettä.

Vierailija
14/18 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita valmistajalle tai maahantuojalle!

Tai valita kauppaan ja kerro että epäilet valmistusvirhettä.

sitä mieltä, että kamerassa on oikeasti vika, eikä kyseessä ole ominaisuus, oikea valitusosoite on myyjäliike.

Myyjäliike joko lähettää kameran eteenpäin maahantuojan tutkittavaksi tai antaa uuden samanlaisen tilalle.

Kaupan purkua tuollakaan perusteella ei ihan heti ole luvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menit Prismaan Bonusten perässä.

Olisit menny Anttilaan olisit saanut kokeilla kameroita ja asiantuntevaa palvelua!

Nimimerkki: Erittäin tyytyväinen Canonin omistaja

Vierailija
16/18 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menit Prismaan Bonusten perässä.

Olisit menny Anttilaan olisit saanut kokeilla kameroita ja asiantuntevaa palvelua!

Nimimerkki: Erittäin tyytyväinen Canonin omistaja

paljon Anttilasta ja tuurista, millaista palvelua siellä saa kameroiden(kaan) osalta. Ei ne kaikki myyjät niistä oikeasti mitään ymmärrä.

Jos haluaa oikeasti valokuvaukseen liittyen asiantuntevaa palvelua ja opastusta, kannattaa mennä oikeaan valokuvausliikkeeseen eikä johonkin tusinatavarataloon.

Vierailija
17/18 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ominaisuudet eivät vielä kerro että onko kamera hyvä vai huono.

Ominaisuudet on kyllä aivan samoja kuin Canonin kameroissakin!!!

Itselläni siis tämä nyt ostettu Olympus kamera, jossa samat ominaisuudet kuin kaverin Canonin kamerassa. Kaverilla loistava selkeä ja terävä näyttö, itselläni suttuinen ja värejä vääristävä.

Videoissa kaverilla äänet kuuluu selkeästi ja terävästi, itsellä särisevästi todella huonona.

Miten voisin tällaista tavallisena tallaajana tietää. Ja vaikka olisin Prismassa ottanut esim. videokuvaa, niin tuskimpa olisin sitä siinä huomannut, jos joku olisi pienellä äänellä jotain puhunut.

Tämän huomaa vasta käytännössä. Ja todellakaan en enää koskaan osta muuta kameraa kuin hyväksi todettua Canonia!!!

Vittuuntunut ap.

Vierailija
18/18 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuvaamasi viat voivat olla valmistusvikoja. Kamera takas kauppaan, kysy kaupan purkua, muuten huoltoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi