Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulemma Muumimaailmaan ei kannata mennä, on

Vierailija
22.05.2011 |

kallista, tylsää ja miehet menettävät hermonsa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista ehkä joo, mutta meillä tykkäsi koko perhe, paitsi mitä nyt nuorin pelkäsi 3-vuotiaana muumihahmoja :) Jos mies menettää hermonsa eikä osaa olla aikuinen asian suhteen, niin ehkä miestä ei kannata ottaa mukaan? :)

Vierailija
2/11 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka näytellä kun kerran on perheen kanssa lähdetty viihtymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies

Vierailija
4/11 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kallista kyllä

Vierailija
5/11 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neg. asia kalleus muute kiva paikka kaikille, myös mies tykkäsi, ei kyllä ookaamn mikään kaljaveikko...

Vierailija
6/11 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut joka kerta kun me ollaan käyty.Ja ihan ovat näyttäneet viihtyvän,oma mies mukaanlukien.

Ja lasten takia sinne yleensä mennään,kai?Että lapsilla olisi kiva päivä ja jokainen mies yhden retkipäivän pystyy ilman sitä kaljaa viettämään?Toivottavasti.

Vierailija
7/11 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies yhtä päivää viettämään tuolla niin voivoi. Ei kait sinne ole pakko koko perheen voimin edes mennä, jos ei tykkää. Aika moni kuitenkin viihtyy siinä luonnon helmassa vaikka muumit ei enää kolahtaisikaan. Meillä tehdään niin, että minä käyn Muumimaailmassa lasten kanssa, ei siinä miestä tarvita edes mukaan. Ja aika turhakaan maksaa sisään, jos on kärsimystä kaikille. Ja vielä voisi kysyä, että mikä pakko naisten on vaatia miehensä tuonne (-kaan) mukaan? Ette varmaan eksy matkalla ilmankaan....

Vierailija
8/11 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimaailmassa, lapset aivan haltioissaan. Tänä kesänä vielä 6-vuotias poikakin haluaa ehdottomasti lähteä sinne!

Muumihahmot ovat tietysti heistä ihaninta, mutta paljon katsottavaa ja ennen kaikkea puuhailtavaa sieltä löytyy!

Sisäänpääsymaksu on kohtuullinen, mutta ruokatarjoilu on tylsaää ja kallista. Omien eväiden syömistä varten sen sijaan on tosi mukavia paikkoja, makkaraakin pääsee paistamaan. Jätämme ruhkaiset pizzeriat ja buffetit väliin.

Miehen viihtymisongelmat... hehheh. No ehkä tosiaan miestä ei sinne kannata pakottaa, sanokoon sitten itse lapsille miksi ei tule mukaan. Mun mieheni pitää itsestään selvänä, että lähtee muumimaailmaan ja mä voisin ennemminkin jättää väliin, mutta toki lähden kun on mukava katsoa lapsia niin tohkeissaan. No, mun mieheni nyt muutenkin on alkanut tuntua varsinaiselta saaliilta kun tätä palstaa lukee... eikä hän käytä alkoholia, joten olutteltan puuttuminen ai haittaa. Mä taidan pakata kuoharipiccolon itselleni eväslaukkuun ;)

Vierailija
9/11 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kallista, tylsää ja miehet menettävät hermonsa?

...tänä kesänä taas mennään. Matkaa meillä tulee n. 150km/suunta.

MUTTA: pari vuotta sitten käytiin vanhimman tytön kanssa, oli tuolloin 4v mies lähti mukisematta mukaan ja sanoi jälkeenpäin, mitenkä kiva oli viettää todellinen perhepäivä. Ollaan uusioperhe. Miehelle elämys nähdä mitenkä 4v nautti täysin siemauksin koko päivästä.

Viime kesänä puhuttiin jo hyvissä ajoin, että käydäänkö taas, tyttö oli 5v ja muisti paljon edelliskesän reissusta. Ei ole miehen suusta kuulunut mitään negatiivista noilta reissuilta ja miehellä ikää 35v.

tänä kesänä reissu taas suuntautuu Muumimaailmaan, viime kesänä osui hyvvin matkanvarrelle kun käytiin appiukon luona ja sama juttu nytkin.

Toki ´rahaa palaa, meillä meni jo sisäänpääsyihin yli 60e, käytiin syömässä Mamman keittiössä... Kaikkiaan tais 130e mennä. Ei minusta kovinkaan paha. Esikoinen on nyt vuoden säästänyt rahaa kesälomareissuun, mitä on isovanhemmilta saanut. Hänelle riittää, että saa ostaa 1-2 matkamuistoa, ja pehmiksen, sekä ruoan. Juotavaa on otettu mukaan molempina kesinä. LÄhinnä vesipulloja ja pillimehuoja. Aamulla kun lähdetty aikaisin, niin on riittänyt, että käyty siellä syömässä kunnolla ja syöty vähän välipalaa ennen matkan jatkumista.

Negatiivista sanaa ei oo miehen(kään) suusta kuulunut. On vaan iloinen kun lapsilla on mielekästä touhua.

Vierailija
10/11 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mies sinne itseään mene viihdyttämään vaan vie lapsensa.

Vierailija
11/11 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sieltä edes olutta? Isoja tuopposia? mies

Ryystämässä olutta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän