Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hoitoalan palkat voivat vaihdella niin paljon?

Vierailija
22.05.2011 |

Onko tämä yleistä muillakin aloilla?

Itse työskentelen toista vuotta hoitoalan työssä ja bruttopalkkani on 3250/kk lisineen. Yksityinen työnantaja ja olen lähihoitaja.

Olen joskus ajatellut lukea sairaanhoitajaksi, mutta täältä luettuani heidän palkoistaan, en todellakaan aio lukea jos palkat ovat noin huonot.

Niin ja asun Tampereella.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä vaan vaihda työnantajaakaan. Sh: peruspalkka kunnalla/valtiolla on vaan reippaat 2000e

Vierailija
2/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä asia, koska näin työntekijät pääsevät kilpailuttamaan työnantajia.

Itse asiassa yksityisellä on keskimäärin kehnommat palkat kuin kunnissa, mutta jotkut työnantajat maksavat enemmän kuin tes edellyttää. Tätähän ei mikään kiellä.

Kyllä työnantajasi maksaa sairaanhoitajille enemmän kuin lähihoitajille, joten sikäli opiskelu kannattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasta työtä teet??? Ihan perseestä,,oon niin kade.itse teen perus hoitotyötä kotihoidossa ja välillä päiväkodeissa,bruttona 1850e alotuspalkka,eikä se siitä vuosien saatossa paljoa nouse..

Vierailija
4/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidossa minäkin. T. Ap

Vierailija
5/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan kotihoidossa terkkarina melkein 2100 bruttona. Lähärinä mun palkka on vähän alle 1900E kotihoidossa

Vierailija
6/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan kotihoidossa terkkarina melkein 2100 bruttona. Lähärinä mun palkka on vähän alle 1900E kotihoidossa

ja sama sh:lla

Vierailija
7/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse siihen päälle tulevat lisät, bonukset jne. SSe on ihan tavallista joka alalla. Suomalaiset on vaan manipuloitu uskomaan että työnantajalta ei koskaan kannata muuta pyytää kuin minimitaulukkopalkka ko. tehtävälle. Mut kyllä kannattaa, yleensä hyville vielä maksetaankin se mitä pyydetään.

Mun kotipaikkakunnalla tilanne on se, että huutavat hoitsupula pakottaa kuntayhtymän maksamaan aloittelevillekin hoitajille reilusti suurempaa palkkaa kuin sopimukset määräävät tai muuten jää mummot hoitamatta. Tiedän tilanteen kun istun itse varajäsenenä kuntayhtymän valtuustossa.

Vierailija
8/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvää alalla kuin alalla? Lisäksi työntekijällä on paremmat mahdollisuudet neuvotella itse palkkansa. Hienoa että sulle maksetaan noin hyvin! Hoitoala on rahansa ansainnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän