Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jonka kanssa olin ensimmäistä kertaa

Vierailija
21.05.2011 |

sanoi että pitää perseen nuolemisesta ja pyysi minua nuolemaan. Mukava mies jonka kanssa tapailua jo pitempään, mutta olisi voinut säästää tuon siihen kun tunnetaan jo paremmin. Kieltäydyiin sanoen, etten ole koira. Meni jotenkin maku koko ukosta. En sinänsä ole estynyt mutta en minä nyt ainakaan eka kerralla ala kenenkään tapauolta nuolemaan. Mitä mieltä olette?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä tiukkis?

Vierailija
2/10 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En,vaikka oltaisiin yhdessä oltu 10 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sen esittää heti alussa, niin siitä voi päätellä että perverssio on saanut pahan otteen miehestä.

Vierailija
4/10 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan mahtavaa

Vierailija
5/10 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekkin yks idiootti sanoi et haluis sitoa mut ja tehä mulle jotain kivaa.Mua alko ahdistaa tää tyyppi..kivamutta pikku omituisuuksia alko löytyyn hetken päästä.HYI!!!!!!!!!!JA EI-EN NUOLE ANUSTA!

Vierailija
6/10 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se nimenomaan on mautonta, että EKALLA KERRALLA tuodaan tuollainen fantasia esiin, eri asia olisi jos oltaisiin jo tunnettu pidempään jne. En pidä ajatusta sinänsä mahdottomana jos mies on saunapuhdas ym.

Vierailija
7/10 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoleeko kukaan av mammoista ?

Aika hehkeätä :)

Vierailija
8/10 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon tilanteen Sinkkuelamasta.

Vierailija
9/10 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeasti sattui tämä. Olin mieheen aikaisemmin toooosi ihastunut mutta kieltämättä tää seikka hieman lievensi. Olen ollut pitkään selibaatissa ja pitkässä suhteessa, ja mietin, onko kaikesta tästä tullut sillä aikaa niin yleistä ja normaalia että mä olen vaan estynyt. ap

Vierailija
10/10 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perse on exit only

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi