Katselin tänään bussissa nuorta tyttöä,
iältään ehkä 16. Voi että jotkut nuoret on kauniita! Virheetön, kuulas iho, kirkkaat silmät, valkoiset hampaat .. maksaisin mitä vaan jos vielä näyttäisin niin upealta.
Kommentit (7)
joita näen opintojeni parissa. He ovat niin huoliteltuja ja kauniita, pitävät tyylikkäitä vaatteita jne.
ja niin huolettomia, kuin minäkin joskus..en vaihtaisi osia enää, mutta haikeena muistelen niitä aikoja, jolloin vaatteet, meikit ja pojat olivat elämän suola.
Nykyään kun kävelee peilin ohi, niin meinaa sydäri tulla.
Lukiokaverini (miespuolinen) sanoi joskus että oli nähnyt mahtavan mainoksen. Siinä oli ollut joku ehkä 30-40-vuotias nainen kuvattuna kaikkine ryppyineen, ja tämä kaveri kehui että siinä mainoksessa oli jotain hienoa. Kommentti jäi mukavasti mieleen :)
Mä olen ihan vähän ajan sisään katsellut omia n.17-18 v kuviani, ja ihastellut, kuinka hehkeä sitä olikaan.En mä vielä ole ehtinyt edes sanottavasti rupsahtaa, mutta nuoruuteen liittyy se mystinen hehku ja jokin käsittämätön virheettömyys... :) Heh, eipä olisi silloin uskonut, kun taisteli vielä finnien yms. kanssa.
vää hyvin, voi joskus katsella tyytyväisenä taaksepäin
Nyt kun katsoo niitä valokuvia, niin ihmettelee miten on voinut olla niin hehkeä ja kaunis, ihokin hohtaa.
koskaa ei hyvä.