Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanien miesten omaavien ketju..

Vierailija
28.10.2005 |

Viitaten erääseen ketjuun tähän siis itsestään huolehtivat ja komean miehen omistajat..

1!

Sixpäk ja salmiakkia!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on komea ja pitää itsestään huolta. Meillä on myös todella kivaa yhdessä. Nauretaan ja hörskötetään samoille asioille ja saadaan kyllä kunnon väittelytkin aikaiseksi. Kehenkään muuhun en omaani vaihtaisi!

Vierailija
2/11 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainaskin on ihana mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ne on nyt baarissa ja mammoilla herne nenukassa.

Vierailija
4/11 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla se kolmen lapsen iskä syöttää vauvalle iltapuuroa :-)

Vierailija
5/11 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käy punttisalilla, harrastaa kitaransoittoa, on terveet harrastukset, leikkii lasten kanssa, rakastaa mua, huolehtii ulkonäöstään...yms

mutta se varjopuolikin on olemassa. Ei se aina ole yhtä " ihana" , joskus se on niin mulukku että vois vejellä pitkin korvia.

Onko teidän muiden miehet sitten aina niiiiiiin ihania että oksat pois? Ettekö koskaan riitele, eikö mies käyttäydy koskaan typerästi?

Vierailija
6/11 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun on kamalampaakin (henkinen ja fyysinen väkivalta) kokenut, niin osaa arvostaa arjen tasaisuutta, yhdessä hauskanpitoa ja niitä väittelyitä, jotka ei johda lyömiseen. Itsekin siis oppinut luottamaan ihmisiin ja nauttimaan tästä hetkestä.

Vierailija
7/11 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli riitelystä, meillä ainakin riitaa tulee tosi harvoin ja silloinkin jostain pikkuasiasta. Esim. asian tekemisestä hänen tai mun tavalla.

Tunnen tosiaan löytäneeni toisen puoliskoni hänen kanssaan, kaikki on niin kohdillaan. =)

Vierailija
8/11 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kun voi olla komea ja myös hyväkäytöksinen. Anna vain oman miehesi öykkäröidä ja machoilla!

Vierailija
9/11 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän sillä on ongelmana, oma mies pistänyt sille herneet nenään?

Täällä siis yks jolla ihana ukkeli!

Vierailija
10/11 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä syitä:

Hyvännäköinen, perhe etusijalla, ihana isä lapsille, jaksaa aina puuhata lasten kanssa, elättää perheensä, pitää tärkeänä sitä, että äiti on lasten kanssa kotona, osallistuu kaikkiin kotitöihin, hyvä rakastaja, ei valita, vaikka välillä törsäänkin, loistava huumorintaju, hauskaa seuraa. Kaiken kaikkiaan meillä on todella kivaa yhdessä. Jos jotain moittimista pitäisi keksiä, niin ruuanlaittotaidot vaatisivat vähän hiomista, mutta kun kaikki muu on niin hyvin, niin en valita, vaan teen ilomielin hankalammat lajit itse. Muutenkin yritän olla nalkuttamatta turhia, sillä hän on aivan aarre, ja haluan pitää hänet onnellisena.

Vierailija
11/11 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvännäköinen, uskomattoman kiltti ja hyvähermoinen (olen raskaana..) loistava isä, en kertakaikkiaan keksi mitään pahaa sanottavaa:)) mulla on käynyt uskomaton tuuri kun ukkoni sain, toivottavasti kestää!