Lue keskustelun säännöt.
Online on siis todellakin ihan kuollut!
Kommentit (26)
Ilmoitelkaa itsestänne. Taija on ainakin täällä aihe vapaalla pörrännyt joskus nikittömänä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eli Taija -ev, joka on täällä nikittä, aika harvoin kai
En ymmärrä miksi siellä oli jatkuvasti areena idiooteille tyyliin Winkku ja Martta. Mutta enpä sen puoleen jäänyt kaipaamaankaan ketään.
"Serenade vai mikä se nyt oli". Ihan kuin ei muistaisi jonkun ikivakkarin nimeä oikein, itseään pitää noin huudella! Hahha hah!
Eli Taija -ev, joka on täällä nikittä, aika harvoin kai