Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä shampoo on silikooniton ?

Vierailija
20.05.2011 |

Mulla ei koskaan ole lukulasit kaupassa mukana ja ilman niitä ei inc:stä saa selvää... osassa on niin pienellä että edes silmälasit ei auta..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos sen nimi 'hieno suomalainen', vai mikä? Ne koivu- ja tervasamppoot yms. Sitten ne XZ samppoot ja hoitoaineet ovat myös.

Vierailija
2/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteet eli ne joissa on iso pullo + hoitoaine samassa pakkauksessa ? en löytänyt netistä.

Toinen mitä käytän aina on Bonacure color save. En löytänyt tästäkään inc:iä netistä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkiset tuotteet ainakin on. Kampaamoissa myydään, ei oo kalliita.

Vierailija
4/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silikooni tekee hiuksista liukkaat ja rasvaisen näköiset. Tarttuu hiuksen pinnalle niin että sitä ei saa millään pois ja et saa hiuksia mitenkään laitettua.

Tietääkö siis kukaan onko TIGIN tuotteissa silokoonia

Vierailija
5/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ-shampoot ainakin on,itse bongasin l'orealin markettishampoista myös yhden joka ei sisällä silikonia (sellainen lila pullo).Kampaamoissakin varmasti on,itse en niihin ole perehtynyt.

Vierailija
6/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

shampoopalaot täysin silikoonittomia !!!

Vierailija
7/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

shampoopalat

Vierailija
8/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeen vannon minäkin!

Vierailija
9/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigi Moisture Maniac shampoo ja hoitoaine, samoin Tigin Oatmeal & Honey shampoo ja hoitoaine.

XZ:n xylitoli ja hunaja on todella hyvä sarja

Vierailija
10/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body Shopissa shampoo/hoitoaine sarja uudistunut ja niistä jäi silikonit pois :) ja jäi myös paljon muuta kuten parabeenit, väriaineet ym...

Vierailija
11/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cutrin PureiSM, syväpuhdistava, on nyt käytössä ja on aivan huippuhyvä shampoo, en ole varma onko silikonia. Hiukset suorastaa sädehtii. Toisaalta vaihdoin shampoota pitkästä aikaa, ennen käytin tuota Tigin Otameal & Honeya.

Vierailija
12/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän just noit XZ:n shampoita ja hoitoaineita. Juuri sen takia ku ne ei sisällä silikonia ja oon ainaki ite ollu tyytyväinen.

Yves Rocherissa oli ainakin jossain vaiheessa muutamissa shampoissa ja hoitoaineissa silikoonitonta. En uskalla varmaks mennä sanomaan onko enään..