Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi teillä nukuttaa lapset?

Vierailija
19.05.2011 |

Mies pelkää, ettei lasten nukuttaminen onnistu niin helposti minultakaan jos hän yrittää välillä nukuttaa joten jättää suosiolla tehtävän minulle. Kuulemma häiritsee rutiineja vaan. Itse istuu aina sen ajan tietokoneella ja inisee jos nukuttamisessa tulee jotain ongelmia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisulle, pesulle, alkkarit päälle, peiton alle ja hyvän yön pusut ja se on siinä.

Vierailija
22/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on toimittu esikoisen syntymästä lähtien: mies makaa sohvalla ja katsoo telkkaria. MInä laitan iltapalan, pesen hampaat (enää kuopuksen) ja luen iltasadun (kuopukselle). MIestä homma ei ole koskaan kiinnostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pelaan hetken korttipeliä tai luen sadun tai pelaan tietokoneella kaverina tai muuten vaan juttelen. Autan sitten hampaiden kanssa ja peittelen sänkyyn. Menee sen 15 minuuttia ja saadaan päivän ainoa kahdenkeskinen aika silloin. Tasan 1-vuotiaan nukuttaa isänsä ja se on loistavaa. Muuten tuo pienempi roikkuu mussa kuin iiliskotti koko päivän, mutta rutiiniin kuuluu isän nukutus. Samalla esikoinen saa vähän omaa huomiota, kun minä hoidan hänet. Mulla on itseasiassa tuon pienemmän kanssa ongelma, jos mies on pois. Päiväunille saan helposti, mutta iltatoimet on rutinoituneet miehelle ja kestää multa saada se uneen tuhottoman kauan.

Vierailija
24/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat vuorotellen, yleensä se joka on sille päivää ollut vähemmän lapsen kanssa. Joskus sama tekee muut iltahommat, joskus toinen.

Meillä ei nukahda itsekseen, tuskin vielä aikoihin..mutta nykyään on niin helppoa vauvaaikoihin verrattuna, että ei haittaa:) Ja kivahan se on pientä illalla silitellä ja halia.

Vierailija
25/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensä mä vien sänkyyn. Mies vie ehkä 2 kertaa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän