APUA! Autoon syttyi punainen valo missä
Kommentit (25)
sillä se on todennäköisesti öljyvalo.
Lisää siihen kotteroos öljyä. (tai aja bensikselle ja pyydä lisäämään öljyä)
Mutta ei liikaa!
Vie huotamolla jos et itse osaa, ei maksaa paljoo!
p.s Nopeammin olisit varmaan katsonut auton ohjekirjasta, mutta ainahan voi kaahata kotiin ja rynnätä av:lle...
Ei se haittaa!
Vai mihin sitä vettä kaadoit?
Lisää siihen kotteroos öljyä. (tai aja bensikselle ja pyydä lisäämään öljyä)
ei missään tapauksessa saa ajaa metriäkään jos öljyvalo palaa.
Punaiset valot on sellaiisa että moottir heti stoppiin!!
Mutta ei liikaa!
Vie huotamolla jos et itse osaa, ei maksaa paljoo!p.s Nopeammin olisit varmaan katsonut auton ohjekirjasta, mutta ainahan voi kaahata kotiin ja rynnätä av:lle...
SE VALO TARKOITTAA ETTÄ EI OLE ÖLJYNPAINETTA!!! EI SILLOIN AJETA MIHINKÄÄN!!!
Samanlainen kannu kun paloi siinä mittaristossa.
ap
ap
laitoit muka vettä moottoriin,minne pitää laittaa öljyä???
Eikä tarkoita! Se tarkoittaa että lisää öljyä. Ei sitä nyt sillä sekunnilla tarvitse pysähtyä.
ap
tai ei sillä niin väliä.paskana se on kohta.
Samanlainen kannu kun paloi siinä mittaristossa. ap
Eikä tarkoita! Se tarkoittaa että lisää öljyä. Ei sitä nyt sillä sekunnilla tarvitse pysähtyä.
Aijaa, mun autonasentajamieheni on kyllä jankannut mulle ainakin miljoonasti, että jos öljynpainevalo syttyy niin silloin pysähdytään vaikka motarilla koska muuten tulee aika iso lasku.
sen autolle.
entiselle autolle.
ei tällasta voi tapahtua kuin av-mammalle... ei jumalauta.vedet silmissä täällä hirnun:D
kun olen kuullut että autoon lisätään aina välillä vettä ja öljyä.
-ap
Aijaa, mun autonasentajamieheni on kyllä jankannut mulle ainakin miljoonasti, että jos öljynpainevalo syttyy niin silloin pysähdytään vaikka motarilla koska muuten tulee aika iso lasku.
siksi, että autonasentaja miehesi varmaankin pitää huolta öljynvaihdoista, tarkastuksista ym. ja jos teidän autossa valo syttyy, niin silloin vuotaa ja pahasti.
Ap:n autoparassa (tai entisessä) tuskin on öljyjä edes tarkistettu vuosiin ja kun pikkuhiljaa vähenee, niin jossain kohtaa se valo sitten syttyy :)
kun olen kuullut että autoon lisätään aina välillä vettä ja öljyä. -ap
No näin tehdään
No näin tehdään
eli öljynpaine.