Kuukautisia ei yli vuoteen - muilla kokemuksia?
Ollaan yritetty lasta nyt toista vuotta mutta tuloksetta kun ei minulla ole kuukautiset vielä kunnolla edes palautuneet pillereiden jälkeen. Lääkärillä kävin ja sain jotain hormoonia, joka auttoi kerran. Sen jälkeen taas sama.
Onko muilla kokemuksia? Miten tästä eteenpäin?
Kommentit (6)
minä menisin homeopaatille. eihän ne lääkäreitä ole, mutta usein esim terveydenhoitajia pohjakoulutukseltaan. niillä vois olla jotain lempeämpiä keinoja ko lekurin hormoonit. Ja tuo odottelu ei varmaan pidemmänpäälle ole hermoille kivaa hommaa... ja siis sellaiselle homeopaatille, jolla on joku oikeakin koulutus.
-2-
Miten löytäisin hyvän homeopaatin? (Helsingistä)
välillä myös tuli itsekseen. kunnolla kuukautiset tullut vasta lapsien syntymän jälkeen
Kuukautisten puuttuminen on useimmiten merkki siitä että ovulaatiota ei tapahdu. Ei ovulaatiota -> ei mahdollisuutta tulla raskaaksi.
Jos vauvan saamisella ei ole kiire niin tuhlaa toki aikaa ja rahaa huuhaahomeopatiaan. Mutta jos todella haluat raskaaksi niin menehän gynekologille, sieltä se apu löytyy.
Minullakaan ei ole kuukautisia (enkä ovuloi) koska minulla on polykystiset munasarjat. Mutta apu löytyi gynekologilta ja lapsiakin ollaan sitten saatu.
Sain jotkut hormonilääkkeet lääkäriltä ja ne palautui pysyvästi.
Mitään vikaa eivät löytäneet.
Siksi kysynkin täällä onko muilla ollut näin ja mistä on johtunut...