Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oi että mä oon onnellinen:)

Vierailija
19.05.2011 |

kaverit narisee paskoista miehistä ja kuinka heillä hajottaa päässä miehen takia.

Ja voih,minä olen yh ja onnellinen sellainen:D

Miehiä olis jonossa asti valkata,mutta kun en edes halua:D

Kyllä elämä on ihanaa... Työpaikankin sain , alkaa ensi kuun alussa:)

Hyvää Kesää Kaikille:) elämä on ihanaa ja huoletonta:)))

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän se on, ei hyvä milloinkaan mut jokainen valitsee osansa jos näin karkeesti ilmaisen. Itselläni on mies ja kaksi lasta ja olen oikeesti onnellinen vaikka pikku vikoja onkin :) kuten minussakin. Kivaa kesää sulle!!

Vierailija
2/6 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverit narisee paskoista miehistä ja kuinka heillä hajottaa päässä miehen takia. Ja voih,minä olen yh ja onnellinen sellainen:D Miehiä olis jonossa asti valkata,mutta kun en edes halua:D Kyllä elämä on ihanaa... Työpaikankin sain , alkaa ensi kuun alussa:) Hyvää Kesää Kaikille:) elämä on ihanaa ja huoletonta:)))

Olen onnellinen yh ja huom. erosin hyvästä miehestä tämän palstan mittapuun mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta on että jokainen on oman onnensa seppä ja pitäisi osata ratkoa oikein elämänsä valinnat:)

Vierailija
4/6 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväinen elämäänsä NYT eikä SITKU!

Mäkin olen ollut kahden lapsen työssäkäyvä yh ja elämä oli kyllä todellakin ihanaa verrattuna p***kaan avioliittoon :)

No, nyt taas pitkä parisuhde takana uuden miehen kanssa eikä tää elämä ole hullumpaa näinkään :)

Vierailija
5/6 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 5, niinpä niin, no minullakin oli ehkä ulkopuolisten mielestä hyvä mies tämä lasten isä,vaan

kodin seinien sisäpuolella hän ei ollutkaan niin hyvä mies. siksi erosin... ja uutta ukkoa en ota:D -ap

Vierailija
6/6 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama tilanne, tosin mies ei ollut oikein minkään mittapuun mukaan hyvä tyyppi... ;) Paitsi varakas ja menestyvä, heh. Mutta mulle tulee minimielarit enkä mä enempää siltä retkulta kaipaa, me tullaan toimeen ihan hienosti.

Mutta uuden miehen olen kyllä jo katsellut... ;) Tosin sillä erotuksella, että seurustelemme ja tapailemme kai suht harvakseltaan ja asumme erillään emmekä ole yhteen muuttamassa. Saan suhteen kaikki hyvät puolet: ihanan kutkuttavan onnen ja odotuksen tunteen vatsanpohjaan, suloisen ikävän ja kaipuun, mahtavan jälleennäkemisen, huippukivaa aikuisten puuhaa lapsettomina ajankohtina (joka toinen pitkä vkl + iltaisin), mukavat kesälomasuunnitelmat SEKÄ lapsen + sukulaisten kanssa ETTÄ miehen kanssa kaksistaan, loistoseksiä, fiksua keskusteluseuraa, mukavan vieraan kotiini säännöllisesti - lista on loputon. Mutta EN arkea, kyllästymisen mahdollisuutta, kenties toimimatonta uusperhesysteemiä, likaisia sukkia ja ylimääräistä pyykinpesua...

Kaikki hyvin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi