Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapas käyneet siitä Tuukka Tarkkilasta?

28.10.2005 |

Mun tekis mieli hirveesti mennä hänelle rakenneultraan. Tosin en tiedä kuinka saisin enään ajan kun huomenna jo tasan 20 viikkoa..Kuullut oon että hän on pätevä. Onko nuo koskiklinikan laitteet hyviä? Saako niistä selviä kuvia vauvasta? Kävin jo 17+2 viikolla ns rakenneultras terveyskeskuksessamme ja ei saanu mitään muuta vauvasta selvää kuin pään ja sydämen lyönnit. Lääkärikin oli " vaan" terveyskeskuslääkäri. Eikös tämä tarkkila ole oikein synnytys ja naistentautien erikoislääkäri tms? Paljonkohan tämä rakenneultra sitten maksaa siellä? Kiitos jos joku viitsii vastata.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenneultran hinnasta en tiedä, mutta kävin Tarkkilalla alkuraskauden ultrassa ja aion ehdottomasti mennä sinne myös rakenneultraan. Todella mukava ja pätevä lääkäri. Sanoikos hän nyt olevansa TAYS:n äippäpolin johtava lääkäri tai jotain sinne päin... Meillä kun kävi vielä niin, että eka ultrassa ei näkynyt vielä mitään kun viikkoja olikin odotettua vähemmän. Saatiin uusi aika kahden viikon päähän ja kun tulos oli ekassa ultrassa se mikä oli ei Tarkkila ottanut maksua ollenkaan!!!! Eli saatiin sitten kaksi ultraa yhden hinnalla. Toka ultra sitten maksoi suunnilleen 70¿ kela-korvausten jälkeen. Niin ja sanoi silloin eka kerralla, että hänellä on yhdet tampereen parhaista ultrauslaitteista. Suosittelen!

pikku-milli & paco 14+0

Vierailija
2/3 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin np-ultrassa Tarkkilalla ja juurikin Koskiklinikalla. Oli oikein mukava ja ammattitaitoinen mies. Asun varsinaisesti Ruotsissa mutta olin Suomessa kesän ja pikkasen sitten vertailtiin eri maiden käytäntöjä (Ruotsissa ei np-ultraa osata vielä tehdä). Erittäin hyvän kuvan sain ultrassa, ensin hän katsoi itse ja sitten selitti minullekin. Ja katsoi kaikki tärkeät rakenteet jo silloin eli omasta mielestään rakenneultraa ei välttämättä olisi edes tarvinnut. No, mulle se on ainoa mitä täällä Ruotsissa kustannetaan joten tuli kyllä sielläkin käytyä. Hintaa jäi kela-korvauksien jälkeen 70 euroa joka on mun mielestä aika normi yksityisen hinnaksi. Suosittelen!

Emmis 28+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajattelin vielä sanoa, että suosittelen lämpimästi minäkin! Oikein mukava ja rauhallisen asiallinen lääkäri, ei kuitenkaan mikään jäykkistelijä... Mulle on lääkärin asenteella myös aika iso merkitys, etenkin, kun puhutaan ala- tai yläpäästä... Ja sillä saralla kyllä tuo Tarkkila musta loistaa!

:)Katala ja Niitti rv21+1