Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolme lasta, koska

Vierailija
18.05.2011 |

yksi lapsistamme on niin ärsyttävä määräilijä ja sosiaalisesti vähemmän lahjakas, että halusimme hänelle kaksi sisarusta, jotta yksi ei joutuisi kärsimään.

Nyt onkin mukavampi tilanne. Kaksi vanhinta on edelleen välillä napit vastakkain, mutta molemmat tulevat hyvin toimeen nuorimman kanssa. Välillä leikkiin mahtuu kaikki lapset ja välillä vain kaksi. Dominoiva lapsi saadaan ulos leikeistä korostamalla sitä mahdollisuutena kahdenkeskiseen aikaan jomman kumman vanhemman kanssa. Kaksi lasta joustaa ihan luonnostaan ja oppivat toisaalta myös pitämään puoliaan, mutta yhdelle elämä ja sisarukset opettavat sitten vaikeamman kautta. Toimii!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 5 tasavertaista lasta, toimii

Vierailija
2/2 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä määräilijä saa helposti eniten huomiota. Tiedostan tämän ja huolehdin toisten lastemme hyvinvoinnista, niinkuin vain voin.

Olin yhtä ärsyttävä lapsi. Tunnistan hänessä omat piirteeni. Tulen hyvin toimeen määräilijämme kanssa, koska ymmärrän häntä. Haluan kasvattaa hänestä tasapainosen aikuisen. Onneksi minulla on kokemusta itsestäni ja aikuiseksi kasvamisestani. Minulla oli vain yksi sisarus, joka oli helppo ja hän sai kärsiä seurassani.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä