Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saat aikaan " flow" -tunteen? Olen tylsistynyt kuoliaaksi

Vierailija
28.10.2005 |

Kun mikään ei tunnut missään... Joskus aikoinan koin flow-kokemuksia kirjoittaessani yliopisto-opiskeluaikoihin erilaisia töitä, mutta vuosikausiin mikään ei ole tuottanut mitään nautintoa ja olisi mukava taas tempautua johonkin mukaan niin syvällisesti. Antakaa vinkkejä mistä te muut nautitte tosi paljon, ehkä saisin muiden kokemuksista jotain kiksejä aloittaa jotain uutta. Olen kotosalla hoitamassa vauvoja ja olo on kuin kasvilla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

teatterikurssilla. Siellä tunsin todellakin " flow" ja olo oli kuin kalalla vedessä. Harmi että se kurssi lopetettiin. Nyt on taas ihan " down"

Vierailija
2/5 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kiinnostut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee joskus, harvoin, kun on niin mielenkiintoista tekemistä, että uppoutuu siihen täysin. Tavoittelemalla sitä tuskin tulee. Tietysti aina kannattaa keksiä sellaista tekemistä ja sellaisia harrastuksia, joista itse nauttii. Itse tykkään kirjoittamisesta ja joskus siinä aika kuluu ihan huomaamatta.

Vierailija
4/5 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelen aikuisopintolinjalla ja jotkut työt ovat niin mielenkiintoisia, että niistä innostuu. Voisithan sinäkin kokeilla sivutoimista opiskelua, jos olet aikaisemmin siitä tykännyt. Avoimen yliopiston monimuoto/etäopiskelua vaikka?

Vierailija
5/5 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun teen käsilläni, jotain näkyvääsaa aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän