Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teillä lapsi saa itse valita haalarin väriä?

Vierailija
28.10.2005 |

Kun lukee noista ketjuista miten kamalan värisiä haalarit o äideistä, mutta eikös ne kuitenkiin ole lapsen päällä joten kaipa se sananvalta värin suhteen tulisi olla lapsella. Tai ainakin jostain 4v ylöspäin. Mitäs mieltä olette? Kävin just pojan 5v kanssa haalri ostoksilla ja olisin ostanut reimatecin, mutta poika snaoi ettei laita sen värisiä mitä tarjolla päälleen ja ostettiin sit Remu kun oli pojan mieleen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meidän kohta viisivuotias poika haluaa yleensä aina vaaleanpunaisen vaatteen, niin en aina viitsi sen väristä ostaa. Yleensä myös punainen haalari tai muu vaate kelpaa, joten päädymme yleensä yhteistuumin siihen.

Vierailija
2/4 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saa aamulla valita myös kaapistakin vaatteet päälleen. Toki kaapin sisältöön olen vaikuttanut itse kovalla kädellä. :) Pitäähän sitä nyt lapsen päätöskykyä koulia, jotta tulee vahva ja itsenäinen tenava, joka tietää, mitä elämältä haluaa. Se alkaa pienistä asioista.

terv. 4v tytön äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset tarttuu tarranauhoihin.

Eipä olis mulle tullu tollanenkaan mieleen. Lapsihan sitä käyttää eikä aikuinen.

Vierailija
4/4 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä huvita lähteä enää pienten lasten kanssa kauppakeskuksiin hikoilemaan. Ostan haalarit alesta muutenkin esim. jo keväällä, joten ei niissä ole juurikaan aina valinnanvaraa. Mulle riittää ihan mainiosti se, että saan meidän teinien kanssa käydä vaateostoksilla, niillä valintoja riittää. Usein ostan vaatteita vielä meidän ala-asteikäisillekin, kun sattuu kauniita alennusmyynnistä löytymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi