Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö pojalle muka ostaa juhlakengät vain kevätjuhlan takia?

Vierailija
18.05.2011 |

Mitään muuta käyttöä ei tule koko vuonna olemaan. Lenkkareissa yleensä kulkee. Tuntuu tosi turhalta ostaa kenkiä yhtä keikkaa varten. Ikää 8 v.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös siisteissä sandaaleissa. Ainakin itse ajattelin pojan laittaa niissä, jos sää vaan sallii. Tummat sukat ja tummat (lähes uudet) sandaalit ovat ihan tarpeeksi siistit.

Opetan toki juhla- ja arkipukeutumista, mutta en osta kenkiä yhden kevätjuhlan vuoksi. Poika osaa kyllä erottaa mitkä ovat arkivaatteita ja mitä pidetään juhlavammissa tilaisuuksissa.

Vierailija
22/25 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat juhlavaatteet ja sandaalit sukkien kera pojalle?

nooh, oon mä nähnyt miehelläkin tumman puvun ja sandaalit + ne sukat :D

mut missäs ne opetukset on tässä?

ja kuten jossaain tuolla aiemmin sanottiinkin, voihan sitä tarvetta tulla kesän mittaan niille kengille, eihän niiden nyt tarvitse mitkään kiiltonahkaiset olla :)

eikä tosiaankaan uudet, lainapopoissakin voi juhlia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siistit tummat farkut ja lyhythihainen kauluspaita (ruudullinen). Niiden kanssa menee sandaalit ihan hyvin. Ei crocsit, vaan sellaiset "vanhanaikaiset" remmisandaalit vai mitkä lienevätkään.

Kevätjuhla ei mielestäni ole verrattavissa häihin/hautajaisiin, vaikka juhlapäivä onkin. Se on lasten oma juhlapäivä, josta saa nauttia tarvitsematta murehtia jalkineitaan.

Vierailija
24/25 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommasin enne joulua kirppikseltä käyttämättömät 35 poikien juhlakengät kolmella eurolla ja lahjoitin vanhat 33 numeron kengtä työkaverin lapselle. Tuli hyvä mieli kaikille ja kenkiä on käytetty yllättävän monta kertaa, kun ne kerran on olemassa.

En periaatteesta laittaisi siistejäkään lenkkareita lapselle minkäänlaisiin juhliin.

Vierailija
25/25 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään tuossa tilanteessa mitään kalliita juhlakenkiä ostaisi, mutta jotkut siistimmät nahkakengät tai kangaskengät kuitenkin, joille olis käyttöä ihan arkena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän