Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vielä sosiaalisesta luototuksesta;mikä idea siinä oikein on? en tajua?

Vierailija
17.05.2011 |

jatkan asian pohtimista tarkennetuilla summilla---

eli,saisin sosiaalisen 6000e luoton,jolla maksaisin yhdistettynä velat pois.

olen nyt tehnyt laskelmat moneen kertaan,ja tulos on tämä;

jos maksan niinkuin tähänkin asti,velkojani omin avuin, kuussa jää käteen 438e.

jos taas otan sosiaalisen luoton,ja lyhennän sitä 200e kuussa(joka on ilmoitettu lyhennykseksi),jää käteen 456e.

eli 18e enemmän+joutuisi ottamaan sen luottotietomerkinnän kahdeksi vuodeksi sen luoton takia.

onko tässä nyt joku pointti,mitä en tajua,vai tuntuuko tuo muistakin yhtä "typerältä"? 18e/kk jäisi enemmän,ja menettäisi luottotiedot kahdeksi vuodeksi sen 18e vuoksi..?

vai enkö vaan tajua sitä pointtia,miksi se luotto olisi hyvä?

eli

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa pystyt tekemään ensinnäkin selvät laskelmat siitä, että millä tavalla voit maksaa velkasi pois, kaikki velkojasi hyväksyvät tuon suunnitelman ja tulosi riittävät siihen.

Ihmisillä on kuitenkin erilaisia tilanteita, ja varsinkin jos velkojien kanssa on ollut aiempia ongelmia, niin voi olla, että kaikilla ei enää ole tuota neuvotteluvaraa.

Vierailija
2/4 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla pitäisi jo olla tilanne, jossa olet luottotiedoton, eli pankista et saa lainaa. Mä olen miettinyt ja laskenut tuota vaihtoehtoa myös, mutta ei taida kannattaa, palkasta menee se sama osa mikä menisi lyhennyksiin ja se sumpliminen velkojien kanssa on loputon suo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita noudatan.

lyhennykset hoidan joka kk.

luulin vain,että tuo sosiaalinen luototus tekisi mahdolliseksi sen,että ei olisi niin tiukkaa.mutta olen käsittänyt väärin,ilmeisesti.

ok,ottamalla luoton ja maksamalla velat pois nyt heti sillä,säästäisin kuluissa ja koroissa 1300e.kaikenkaikkiaan.

mutta se luottotietojen menettäminen sen takia,mielestäni ei kannata.

en tiedä.

ap

Vierailija
4/4 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla pitäisi jo olla tilanne, jossa olet luottotiedoton, eli pankista et saa lainaa. Mä olen miettinyt ja laskenut tuota vaihtoehtoa myös, mutta ei taida kannattaa, palkasta menee se sama osa mikä menisi lyhennyksiin ja se sumpliminen velkojien kanssa on loputon suo.