Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla mielestäsi keskimääräistä parempi musiikkimaku?

Vierailija
17.05.2011 |

Jos on, mitä musiikkia kuuntelet ja mitä musiikkia pidät kaikkein huonoimpana?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla deathia ja blackia on vähemmän hyllyssä (enkä ole niin genrepoliisikaan että osaisin tarkkaan erottaa), mutta aika vähän törmää esim. Dimmu Borgirin kuuntelijoihin vaikka se taitaa olla yksi kuuluisimpia black metal -bändejä :)

Vierailija
2/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään erityisesti Tori Amosista, Jonis Joplinista, Queens of the Stone Agesta, Foo Fightersista, Zen Cafesta, Björkistä, Palefacesta, Radioheadista, PMMP:stä...

Petri Nygård, Popeda, CMX, Scooter, Scorpions...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään erityisesti Tori Amosista, Jonis Joplinista, Queens of the Stone Agesta, Foo Fightersista, Zen Cafesta, Björkistä, Palefacesta, Radioheadista, PMMP:stä...

Mä tykkään näistäkin kaikista:D

Vierailija
4/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään näistäkin kaikista:D

Se Amosfani.

Vierailija
5/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä muunkinlaisesta. Turisas, Amorphis, Norther, Ensiferum, Children of Bodom.

Vierailija
6/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä muunkinlaisesta. Turisas, Amorphis, Norther, Ensiferum, Children of Bodom.

Iskelmämusiikkia ja sellaista ihmeellistä hermostuttavaa läskibasso-jatsia, mikä ei ala mistään eikä lopu mihinkään. Se on ihan helvetin kauheeta kuunneltavaa.

Vierailija
7/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suosittelen :)

Mistä en tykkää on progeilu, iskelmä, Idols-tähdet sun muut vastaavat (joku Jenni Vartiainen on ihan järkky) ja jazz.

Vierailija
8/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä en tykkää on progeilu, iskelmä, Idols-tähdet sun muut vastaavat (joku Jenni Vartiainen on ihan järkky) ja jazz.

Enpä ole kuullut, kiitti vinkistä!

Vierailija
9/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erilaisia. Tärkeintä on, että löytää musiikkia, jonka kuuntelusta nauttii itse. Toki minäkin jopa inhoan jotain musiikkia, mutta lähtökohtaisesti koitan arvostaa kaikkea tekemistä, jos siitä vain joku tykkää. Eniten arvostan artisteja, jotka tekevät itse oman musiikkinsa tai ainakin osallistuvat sen tekemiseen paljon. Tilausbiisejä laulavat ovat aina vähän falskeja mun makuun.

Itse kuuntelen mieluiten vanhaa melodista rockia ja folkia. Myös "nykymusiikkia" kulutan, mutta vähemmän. Nyt hiljalleen olen alkanut viehättyä kotimaisesta reggaesta ja rapista, esim. Jätkäjätkät, Asa, Sound explosion bänd jne. kolahtelee. Mieheni kuuntelee pääasiassa raskasta rockia, vanhaa heviä ja progea. Kovasti yritän niitäkin ymmärtää ja ehkä pikkuhiljaa alkaa Purplet ja Serji Tankienit aueta. Mutta jos olen yksin, niin valitsen levylautaselle paljon mielummin Bob Dylania tai Neil Youngia kuitenkin :)

Konemusaa ja sielutonta humppaa inhoan eniten. Ihan peruspop ei myöskään oikein aukene. Ja teksti on kotimaisessa musiikissa ensiarvoisen tärkeä. Tämän vuoksi esim. Yö on luotaantyöntävää paskaa. Toinen asia, jota inhoan suunnaatomasti on laiska tai epäselvä artikulaatio, kuten Terhi Kokkosella nykyään. SMG saa kylmät väreet aikaan, siis huonolla tavalla. Ultra Brata kuuntelen toisinaan edelleen mielelläni, nuorempana kuuntelin sitä todella paljon ja luulen, että Koskisella oli sormensa pelissä sen kanssa, että Kokkosen laulanta oli silloin kaunista.

Vierailija
10/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ihania! Tosin tykkään heavystäkin, en kylläkään mistään speedmetallista tai trashistä...

amosfani

Vierailija
11/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuuntelee paljon progea (esim. Rush) ja mä en kestä :D

Vierailija
12/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole keskimääräistä parempi musiikkimaku, enkä edes ymmärrä mikä se sellainen on. Että siis toiset ymmärtävät makuasioiden päälle paremmin kuin toiset?

Itse asiassa mulla on varmaan tosi huono musiikkimaku, kun en hirveästi kuuntele musiikkia mutta voin kuunnella melkeinpä mitä vaan ja nauttia eri musiikkityyleistä laidasta laitaan sen kummempia erittelemättä.

Vierailija
13/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken kuunneltiin 1-v tyttäreni kanssa ja oi kun laulettu ja tanssitti! Minusta Terhi artikuloi ihan ok, mutta loistava sanoitus ja tarttuvat biisit.

Minustakaan makua ei voi määrittää, jokainen tykkää mistä tykkää. Muhun uppoaa myös päämäärätön jazz, klassisen, popin, rapin, r&b:n, drum'n basen ja kunnon franzen lisäksi:) mieheni tavattuani olen myös antanut mahdollisuuden iskelmälle:)

Uusimmat levyhankinnat minulla on smg, happoradio, rihanna ja paleface.

Vierailija
14/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trance

Vierailija
15/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska en kuuntele mitään musiikkia. Muuten on, koska se on laaja-alainen ja tunnistan mielestäni taidokkaasti tehdyn ja musiikillisesti mielenkiintoisen musiikin.

Klassisesta arvostan mm.Sibeliusta,Stravinskya ja Saariahoa. Jazzia tunnen huonosti mutta kaikki moderni fuusio uppoaa minuun. Suomalaisista arvostan esim.Jarmo Saarta. Tykkään hyvästä draivista ja biitistä, eli kun homma "svengaa". Tykkään rock yhtyeistä esim.system of downista. Arvostan myös vanhoja klassikkoja kuten Zappaa.

Mutta todellisuudessa en kuuntele koskaan musiikkia, eli sikäli makuni on surkea.

Vierailija
16/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen yleensä Beatlesiä, Pink Floydia, Porcupine Treeta, Radioheadia, Smg:tä, Foo Fightersia, Anathemaa, Katatoniaa.

Vihaan Yötä, The baseballsia, mambaa ja näitä jou jou nrj- skeidaa jne

Vierailija
17/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees: Beatles, Smg, Emma Salokoski, Simon and Garfunkel ym ym ym....

Never: Yö!

Vierailija
18/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musiikkimaku, vai kuunteleeko joku muu into piukassa vanhoja suomalaisa marssilauluja, gregoriaanista kirkkolaulua, tämän hetken hittejä ja ysäri-dancea/teknoa? Mahtava mixi :)

Vierailija
19/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä keskimääräistä monipuolisempi:D Siinä menee samassa Matti ja Teppo, Metallica, tämän hetken Jarevillegallet, Vivaldit, Linkin Parkit, Rhiannat, Europet, Junnu Vainiot, Emma Salokosket jne.

Vierailija
20/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on maailmankaikkeuden paskin bändi.