Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Finlandia- hymniä vaihdeta Maamme-laulun tilalle kansallislauluksi?

Vierailija
17.05.2011 |

Olis paljon parempi ja aivan ihana Saku Kuosmasen esittämänä varsinkin, kun volumet ja bassot täysillä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sen laulun todelliset ystävät eivät joutuisi kuulemaan, kun kappaletta raiskataan joka ikisissä kissanristiäisissä juuri siihen tapaan kuin Kuosmanen sen eilen raiskasi synataustoilla, virheillä sanoissa ja pop-niekutuksella. Ei näin. Finlandia ei myöskään tosiaankaan ole mikään yhteislaulukappale.

Finlandia on hieno kappale, aivan liian hieno ollakseen kansallislaulu. Pidetään vaan se Maamme kansallislauluna, niin kaikki pääsevät helpommalla, niin laulajat kuin kuuntelijatkin.

Vierailija
2/5 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ollutkin, muistelisin jostakin olympialaisista tällaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi meillä on jo kansallsilaulu jolla on pitkät perinteet.

Vierailija
4/5 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä Suomi ole mikään uusvaltio, jossa kansallislaulua vaihdetaan joka vuosi.

SItäpaitsi kansallislaulun olisi hyvä olla sellainen, jonka edes peruskoululainen oppisi laulamaan. Sä siiis kuulit osan FInlandia-hymistä Saku Kuosmasen laulamana. Otkos koskaan kokeillut itse laulaa sitä. SEhän on orkesterisävellys, sopii h**vetin huonosti laulettavaksi torilla itsenäisyypäivänä...

Vierailija
5/5 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä Suomi ole mikään uusvaltio, jossa kansallislaulua vaihdetaan joka vuosi. SItäpaitsi kansallislaulun olisi hyvä olla sellainen, jonka edes peruskoululainen oppisi laulamaan. Sä siiis kuulit osan FInlandia-hymistä Saku Kuosmasen laulamana. Otkos koskaan kokeillut itse laulaa sitä. Sehän on orkesterisävellys, sopii h**vetin huonosti laulettavaksi torilla itsenäisyypäivänä...

Ei Maamme-lauluakaan kokonaan lauleta juur missään. Ja miten niin joka vuosi?

Mä en tiiä miks, mutta Ruotsin kansallislaulu on mielestäni aivan ihana!:)

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan